Gå til innhold

byttet nettop bærearmer, men den ble så tung på rattet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen ideer om hva det kan være? merket at den ene foringen gjorde et godt utslag når jeg holdt på (den ytterste med hjulet) mulig denne kan være veldig hard?

Skrevet
Spissingen som utgjorde seg kan det nok være. Send den på fire hjuls kontroll

Kan bli tyngre på rattet med annen spissing ja, kjente dette når jeg monterte justerbare camber tårnlager på min.

Skrevet
man trenger da ikke 4hjulskontroll for å ha byttet en foring forran

han har ikke byttet bare foringer. Han har byttet til e30 bærearmer foran...

Skrevet
Har du ikke montert eksentriske foringer i bakkant også?

Hjulstilling er nok veien og gå.. Spissingen har endret seg på alle e36 som jeg har byttet bærearmer på.

men når hjulene er oppe i lufta, og rattet er tungt å vri/hjulene er harde å dreie, må det jo være noe galt ?

Skrevet

så dere påstår at det må 4hjulskontroll til etter å ha byttet en foring forran ???

Forstillingskontroll kan jeg gå med på.

Skrevet
så dere påstår at det må 4hjulskontroll til etter å ha byttet en foring forran ???

Ouch.. Må si du tok dem der :D

Skrevet
Har du ikke montert eksentriske foringer i bakkant også?

Hjulstilling er nok veien og gå.. Spissingen har endret seg på alle e36 som jeg har byttet bærearmer på.

men når hjulene er oppe i lufta, og rattet er tungt å vri/hjulene er harde å dreie, må det jo være noe galt ?

Kanskje ikke? På min kan jeg ikke svinge når hjulene henger, for da tar det inni både her og både der..

Er det like ille når du senker den ned?

Hvis det er snakk om spissing her, så gir jo ikke den noe utslag på styringa når bilen IKKE kjøres vel..

Skrevet

Ingen verksted med respekt for seg selv tar kun forstillingkontroll :wink:

Skrevet

Nei det er mulig, men det finnes mange som ikke har peil på bil som godtar alt verkstedet sier også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...