Dirty Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 vis e får solgt endel stash fra min gamle bil. så tar jeg kontakt å hører hvordan det ligger ann
mAZE Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 Tror det er mulig å hente ut mer Hk fra pressa enn det som er oppgitt.Er jo bare å dreve om pressa. Så yter den mere.. Da ryker nok garantien, men det er en risiko en må ta.. Noe mer enn 0,4-0,5 i trykk er ikke å anbefale på original motor uten IC. Du kan kjøre på 0,65 ca med IC. Så noe veldig mye mer er det nok ikke å hente. Det skal litt motor til før det "lønner" seg å kjøpe en kompressor. Blir ikke akkurat billige hester på en 318 f.eks.
CrZyWiz Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Som mAZE sier, kompressoren klarer mer. Men settet gir ikke automatisk 150hk på alle motorer pga det er ikke bare å "lade mer". For ordens skyld, det dere trenger visst dere skal montere kit'et på en annen bil en trådstarter er: *Ny reim *Nytt hjul til kompressoren(i mitt tilfelle tok de innbytte i det gamle hjulet) *Ny programvare fra ESS
Niklas Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Passer pressa på S50b30 uten videre store mods? Tenker på innsuget som følger med pressa..
ashlakksen Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 kompressoren skal tåle trykk som gir rundt 550hk.
CrZyWiz Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Niklas: Nei den passer ikke S50B30 uten store modifiseringer, visst i det hele tatt mulig.
Gjest Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Hvordan tror dere denne pressa gjør seg på en 2002 mod 325ci? Noen som har testet?
CrZyWiz Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Jeg har prøvd TX2 kitet(forgjengern) på en 2002 325CI, og det funker som bare F*** det! Så vil tro dette også funker kanonbra!
ashlakksen Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Skrevet Mai 5, 2009 Jeg hadde den på en 323, samme motor... å det var helt rått!!! Og jeg har ALT av deler som trenges, trenger bare ny programvare...
CrZyWiz Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Mest sannsynlig kan du bruke samme reimhjul på 325n pga likt motorvolum, men kan være andre forskjeller mtp de øvrige reimhjulene. men en kjapp tlf til ESS avklarer det De ordner uansett det du trenger.
Gjest Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 Hohoj, nå blir det presse! Gleder meg vilt til å dytte den nedi bilen.. men burde hatt noen til å montere den, føler meg ikke helt trygg på større skrujobber.
miksle Skrevet Mai 8, 2009 Skrevet Mai 8, 2009 passer speila på en 99coupe? er det for minneseter og elektrisk utfolding?
ashlakksen Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Skrevet Mai 8, 2009 Passer coupe ja... er ikke sikker på om den har el. utfolding... hadde ikke knappen til det på bilen min. Men det er 6 ledninger iallefall
Bmw.528IA.2000 Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Er kompressoren din solgt eller? Ja, det er den!! Du kunne jo ihvertfall gitt meg beskjed om det. Du sa jo at jeg hadde det høyeste budet, og dermed skulle få kjøpe den. Har jo ventet i 1 måned på at du skulle komme tilbake fra jobb, som du vistnok, i hu og hast, måtte reise på. Og hver gang jeg har sendt deg mail om den, så har du bare svart med løgn, som for eks. en uke siden da jeg spurte deg om når du kom tilbake fra jobb, og om du fremdeles hadde kompressoren, så svarte du: skal ligge hjemme i garasjen den, var iallefall der når jeg reiste hjemmefra... er fremdeles ute i nordsjøen på jobb jeg dessverre... Men så viser det jo seg at du solgte den til en annen her på bimmers, dagen etter du hadde gitt meg beskjed. Den 06.05. Greit nok det at du solgte den til en annen med høyere bud, men og love og lyge til meg så lenge e jo faen ikke nødvendig. Forbanna irriterende å gå og vente på noe som aldri kommer. Ihvertfall når du i alle mailene dine, har gitt utrykk for at du sender den med en gang du kommer hjem fra "jobb". Lykke til videre i livet ditt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå