Gjest Skrevet Juni 20, 2009 Skrevet Juni 20, 2009 Ja bilen ble plustlig litt vill og gal, men jeg må gjøre noe med understellet. Tror det blir et supersport justerbart senkesett i første omgang - har et stramt budsjett på denne bilen.. hehe..
Gjest Skrevet Juni 20, 2009 Skrevet Juni 20, 2009 Bilen har fått nytt luftfilter og pollenfilter i dag, ellers er det en LANG liste over ting som skal gjøres på bilen, så det er bare å følge med på tråden:) Prøvde å oppdrive nye skiltplater i dag, noe som viste seg å være umulig.. får heller bestille noen med st-import.no på
Mr.Silver Skrevet Juni 20, 2009 Skrevet Juni 20, 2009 Var ikke mange tegn på at det var kompressor i den der gitt
ZhilleN Skrevet Juni 20, 2009 Skrevet Juni 20, 2009 Litt ot, men når for dere inn sideskjørt bmw e36 m3??
Gjest Skrevet Juni 21, 2009 Skrevet Juni 21, 2009 Sideskjørter... si det.. sliter med å få tak i noen som passer 100%. Håper å gi et bedre svar på det i neste uke.
ZhilleN Skrevet Juni 21, 2009 Skrevet Juni 21, 2009 Ok, trenger det egentlig litt brennkvikt nå, bilen skal hellakkeres osv. takker for svar!
Gjest Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 Da tar jeg en liten update på hva som er gjort og hva som er videre plan for bilen: Utført: - Turbogroove bremseskiver med redstuff klosser - ESS Kompressorkit TS2 - Luftfilter og pollenfilter - Skiltpltater foran og bak - Nytt panseremblem Gjenstår - Felger 18" eller 19" - Semi racing clutch - Justerbart senkesett - Rødt eller svart skinninteriør - Mtech front og bakfanger, M3 speil - Led lykter bak Moro med kompressor, men det er veldig viktig å ta de andre oppgraderingene også - ellers blir det skummelt å kjøre..
Gjest Skrevet Juni 23, 2009 Skrevet Juni 23, 2009 Begynner å tenke på lakkering også.. Er lei av sølv.. Estorillblå... *sleve*
-Martin- Skrevet Juni 23, 2009 Skrevet Juni 23, 2009 Var ikke mange tegn på at det var kompressor i den der gitt Tror jeg ville forsøkt å "sveise" sammen 2 stk innsugdeksler for å skjule ESSTUNING.COM logoen, når den er borte skal man ha spesiell kjennskap for å se at det er noe annet enn originaldeler under huven...
Gjest Skrevet Juni 23, 2009 Skrevet Juni 23, 2009 Hehe, tar ikke det så tungt.. ble stoppet av politiet i går - fikk bare gode kommentarer på bilen:)
k3n Skrevet Juni 25, 2009 Skrevet Juni 25, 2009 Jeg lakket min bil estoril blå nå nylig, angrer ingenting på fargevalget
Gjest Skrevet Juni 27, 2009 Skrevet Juni 27, 2009 Ja vi får se hva det blir til.. skal fikse bilen innvendig først. Strøkent M interiør skal inn:)
Gjest Skrevet Oktober 5, 2009 Skrevet Oktober 5, 2009 Nytt M-Interiør er kjøpt inn til bilen.. Dette skal bli en av de mest strøkne E46 Cab dere noengang har sett:p Skal begynne å ribbe bilen om en ukes tid.. blir mye snadder her! Noe av det som skal gjøres: * Komplett fargeforandring på alt av instrumentbelysning. Rød/hvit eller blått.. dette er gromt! * M3 Bredding ( blir ikke fullt så mye som M3.) * Montering av helt nytt skinninteriør fra E46 M3 * Komplett soundsystem fra Pioneer * CSL Bakluke * M3 Ratt, karbonlister, Karbonpanser, karbonspeil, karbonsplittere foran... karbondetaljer på ratt og mye annet karbon:) * Senkesett ennå ikke bestemt merke * Skal gjøre noe med gir også, men er ikke helt sikker på hva Blir en liten utfordring å få carbonlooken til å passe til cab. Men får se hva jeg gjør, mulig det ikke blir så mye karbon.. tiden vil vise. Pent skal det iallefall bli. Vurderer også LSD-dører, selv om dette ikke hører hjemme på en BMW:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå