Gå til innhold

02`BMW 325i Kompressor

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja bilen ble plustlig litt vill og gal, men jeg må gjøre noe med understellet. Tror det blir et supersport justerbart senkesett i første omgang - har et stramt budsjett på denne bilen.. hehe..

Skrevet

Bilen har fått nytt luftfilter og pollenfilter i dag, ellers er det en LANG liste over ting som skal gjøres på bilen, så det er bare å følge med på tråden:)

Prøvde å oppdrive nye skiltplater i dag, noe som viste seg å være umulig.. får heller bestille noen med st-import.no på :)

Skrevet

Sideskjørter... si det.. sliter med å få tak i noen som passer 100%. Håper å gi et bedre svar på det i neste uke.

Skrevet

Da tar jeg en liten update på hva som er gjort og hva som er videre plan for bilen:

Utført:

- Turbogroove bremseskiver med redstuff klosser

- ESS Kompressorkit TS2

- Luftfilter og pollenfilter

- Skiltpltater foran og bak

- Nytt panseremblem

Gjenstår

- Felger 18" eller 19"

- Semi racing clutch

- Justerbart senkesett

- Rødt eller svart skinninteriør

- Mtech front og bakfanger, M3 speil

- Led lykter bak

Moro med kompressor, men det er veldig viktig å ta de andre oppgraderingene også - ellers blir det skummelt å kjøre..

Skrevet

Begynner å tenke på lakkering også.. Er lei av sølv.. Estorillblå... *sleve*

Skrevet
Var ikke mange tegn på at det var kompressor i den der gitt :)

Tror jeg ville forsøkt å "sveise" sammen 2 stk innsugdeksler for å skjule ESSTUNING.COM logoen, når den er borte skal man ha spesiell kjennskap for å se at det er noe annet enn originaldeler under huven...

Skrevet

Hehe, tar ikke det så tungt.. ble stoppet av politiet i går - fikk bare gode kommentarer på bilen:)

Skrevet

Ja vi får se hva det blir til.. skal fikse bilen innvendig først. Strøkent M interiør skal inn:)

• 3 months later...
Skrevet

Nytt M-Interiør er kjøpt inn til bilen.. Dette skal bli en av de mest strøkne E46 Cab dere noengang har sett:p Skal begynne å ribbe bilen om en ukes tid.. blir mye snadder her!

Noe av det som skal gjøres:

* Komplett fargeforandring på alt av instrumentbelysning. Rød/hvit eller blått.. dette er gromt!

* M3 Bredding ( blir ikke fullt så mye som M3.)

* Montering av helt nytt skinninteriør fra E46 M3

* Komplett soundsystem fra Pioneer

* CSL Bakluke

* M3 Ratt, karbonlister, Karbonpanser, karbonspeil, karbonsplittere foran... karbondetaljer på ratt og mye annet karbon:)

* Senkesett ennå ikke bestemt merke

* Skal gjøre noe med gir også, men er ikke helt sikker på hva

Blir en liten utfordring å få carbonlooken til å passe til cab. Men får se hva jeg gjør, mulig det ikke blir så mye karbon.. tiden vil vise.

Pent skal det iallefall bli. Vurderer også LSD-dører, selv om dette ikke hører hjemme på en BMW:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...