S. Gunstad Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Dreiv å festa det venstre tåkelyset mitt i kveld, der fant jeg en ledning med en gul kontakt som ikke gikk noen steder. Er denne til ute temp. sensor? Vil det da si at jeg kan montere den lille kjørekomputern på bilen min, uten å fikse på ledningsnettet (bare jkøpe temp. sensor)? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Jeg mener og tror at det er temp sensoren ja, om det er det samme jeg fant da jeg tok ut grøftelyset sist. Den lå bak og rundt sirena til alarmen på min iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet April 8, 2009 Forfatter Share Skrevet April 8, 2009 Ok, kan være den samme. Var ei gul kontakt, med et svart "tettedeksel". Vet du om det da bare er å skaffe temp. føler og komputer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Om det er liten kjørecomputer er det vel bare temp og digital klokke, ser ingen grunn til at det ikke skulle funke da. Fant btw bilde av hvor min sitter, den er og gul, men mulig at den ikke er på samme plassen da den bare "hang der". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet April 8, 2009 Forfatter Share Skrevet April 8, 2009 Kult! Da tar jeg kjørekomp. fra en bil på høggern, er jeg heldig er tempfølern intakt og:D Greit med utetemp. når man skal over dovrefjell på sommerdekk:D PS: Har du gjording mellom chassis og panser? Så ut som en jordingsledning ved panseret, men det var ikke festa til noe? (Har oppvarmede spyledyser). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Jeg er ikke helt sikker på hvor du mener nå på det bildet der. Vet bare at det går inn en slange og en ledning på midten av panseret. Slangen er vel til spylerveske, men ledningen har jeg ikke sjekka ut, vet ikke om spylerdysene min er oppvermede en gang. Skulle tro at det var kontakt mellom chassi og panser i festene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet April 8, 2009 Forfatter Share Skrevet April 8, 2009 Så det ikke på din, men på min, når panseret er oppe. Var en 10cm ledningsbit, som kun var festa i chassie. Kan ikke tenke meg at det er noen annet enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet April 8, 2009 Share Skrevet April 8, 2009 Med mindre det er festa noe på bak/undersiden er det nok ikke noe annet nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2009 Hello, Kjøpte meg en brukt "liten kjørecomputer" med tilhørende ute tempføler i dag. Tok ut klokka og satte den inn, men det er ikke noe lys i displayet Må det programeres noe med bilen eller funker den bare ikke? (Har ikke montert ute temp. føleren ennå hvis det har noe å si) Råd og vink mottas med takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ripper87 Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 jeg hadde temp føler på den første 520 91mod min med analog klokke satte i liten kjørekomp...... ingen ting funka men det kom lys i min da. syge lys å fult lys når jeg satte på kjørelys. men sto bare 0,00 på alt uansett men når du sier det var helt mørkt så virker det som pærene dine har ryki. disse koster vel 15kr per styk eller noe sån Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 Sjekk pærene. Jeg fant en liten kjørecomputer hos hoggeren, som jeg satte inn i min 93 modell e34. Her lå kabel til utetempsensor klar ved framskjermen. Alle tre lyspærene i den var gåene, så de måtte byttes før det ble liv i den. Når pærene var byttet, var det plug and play. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2009 Takk for tips! Får ta den ut å finne noe pærer til den! Hvordan stiller man klokka osv.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Stille klokke: Hold inne klokkeknappen til det blinker. So har du minutt og timeinnstilling på dei 2 øverste knappene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerErik Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Låner denne da jeg har et lignende problem. Kjøpte en liten kjørecomputer, men får den ikke til å virke skikkelig. Får ikke stilt klokka osv, får heller ikke vist temp. Så jeg mistenker at jeg ikke har nok ledninger inn på pluggen til kjørecomputer/analog klokka. Noen som vet hvor mange det skal være for at kjørecomputeren skal virke? Det er bare 3 ledninger som går inn i pluggen, men jeg får lys i displayet, men det skjer som sagt ingenting når jeg prøver å stille klokka, står bare å blinker 0.00. Jeg har Pluggen til temp sensor og har koblet denne inn, men skjer ingenting når jeg trykker på temp på kjørecomputeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå