Larsegutt Skrevet April 21, 2009 Skrevet April 21, 2009 Dæven! Det såg morro ut! Mye fint såg det ut som.
JonasD Skrevet April 21, 2009 Forfatter Skrevet April 21, 2009 Dæven! Det såg morro ut!Mye fint såg det ut som. Du må ta turen da vettu
Jørgen Lie Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Var ute å trilla litt E30 i stad, da jeg plutselig møtte denne!!!! Snudde så klart på flekken og kjørte ned til fergekaia (der jeg håpet den skulle være), og der sto den. Eieren er en 59år gammel mann.. Han pratet villig om bilen og var veldig hyggelig. 2007 (mener jeg han sa) Porsche Carrera GT!!! V10 Sugemotor som brukes i formel1 med ca 570hk. Store hjul, og DIGRE bremser!!! Denne og en annen Porsche som står bak på det ene bildet, ( også han sin bil) blir å se på Treffet i Molde!!! Den sistnevnte ( som jeg ikke tok bilde av pga ivrighet over den andre) er den siste modellen som er produsert med luftavkjøling. Bilen er en 98 Modell som det kun er produsert 42 stk av. Det va litt bilder av Carrera`en, ser dere i morgen i Molde..!!
JonasD Skrevet April 24, 2009 Forfatter Skrevet April 24, 2009 Tøft! Nå er jeg sliten! Vær med Odd Ivar å skrudd ferdig Audien som premiere vises i morra! Anders med Automote bmw'en kom innom i dag! Gleder meg!!
Tore Diesel Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Du får hilse Odd Ivar fra meg da! Men jeg dukker nok opp i mårra selv også da
JonasD Skrevet April 24, 2009 Forfatter Skrevet April 24, 2009 Du får hilse Odd Ivar fra meg da! Men jeg dukker nok opp i mårra selv også da Jepp, gled deg til å se den!
JonasD Skrevet April 25, 2009 Forfatter Skrevet April 25, 2009 Her kommer noen dårlige bilder fra meg Odd Ivars "nye" Audi Snasen s14, tror det er ei dame som eier den: Nsx: Fin cab som stilte ute: Jauguar Xjr Rosa E30 cab Flere caber: Har flere bilder på mobilen, laster de opp senere. Var egentlig mye bmw'er. Anders sin sto inne sammen med den hvite Automote bmw'en. Var et bra treff!
JonasD Skrevet April 25, 2009 Forfatter Skrevet April 25, 2009 Litt flere: GT: Skjønner ikke hvorfor denne ikke var stilt ut! (I midta)
marararius Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 Så ut som om Anders hadde fått fin glans på bilen ja!
316 Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 Forsåvidt enig i det ja, Vannvittig fin den 240'en midt i bilde der.
JonasD Skrevet April 25, 2009 Forfatter Skrevet April 25, 2009 Forsåvidt enig i det ja, Vannvittig fin den 240'en midt i bilde der. Hehe, M3'en. Tror han er på forumet her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå