///Mysild Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 denne her er det veldig lite på... er bittelitt i en hjulbue, og så har halve m-technik skrifta på siden flasset av... ellers er den 100%
Øystein E30 M3 Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 en kompis har en strøken delfingrå m-tech 2 orginal! han har fått bud på 130 000 bare sånn at du vet det Den bør jammen være strøken!! Mangen som venter spent på bilder her nå, Leif Harald
leif harald Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Skrevet Mai 2, 2009 Holder på å vasker bilen nå, kan legge ut litt bilder innvendig, har ikke støvsugt enda så det er litt småplukk på gulvene. Fikk med en ekstra hattehylle også med innbygd rullegardin, sikkert noe orginalt.
Leadfoot Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 Så pen ut inni den der. Men hva er den forhøyningen på midtkonsollen på høyresiden av håndbrekket? Og den har jo ikke alt av utstyr når den mangler kjørecomputeren i dashen, og skipose/armlene i baksetet, men det er nå så
leif harald Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Skrevet Mai 2, 2009 Så pen ut inni den der. Men hva er den forhøyningen på midtkonsollen på høyresiden av håndbrekket?Og den har jo ikke alt av utstyr når den mangler kjørecomputeren i dashen, og skipose/armlene i baksetet, men det er nå så Er ingen forhøyning der, er sånn på min andre e30 også. brekket står nede på bilde
leif harald Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Skrevet Mai 2, 2009 Nå ligger den til salgs http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=114574&highlight=
316 Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 Så pen ut inni den der. Men hva er den forhøyningen på midtkonsollen på høyresiden av håndbrekket?Og den har jo ikke alt av utstyr når den mangler kjørecomputeren i dashen, og skipose/armlene i baksetet, men det er nå så Han tenker sikkert på midtkonsollen. Det er slik en midtkonsoll ser ut uten oppbevaringsrom... Med oppbevaringsrom er det hull der, i stedet for en forhøyning. Nydelg interiør!
316 Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 Ja, akkurat... Det er vel der det normalt sitter brytere, dersom det utstyret finnes i bilen?
Leadfoot Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 Ja, akkurat... Det er vel der det normalt sitter brytere, dersom det utstyret finnes i bilen? Er det? Sjekka i min helt orginale 325, og der var det helt flatt. Usikker hva slags utstyr du sikter til. Kan jo være en facelift-greie... Sorry hvis det virker som om jeg disser bilen eller noe, den er jo helt klart i voldsomt bra stand, men ble nysjerrig siden jeg ikke har sett det før.
Kobar Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 Ser ut som en "oppover"-bulk.. min e30 var helt plan der!
leif harald Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Skrevet Mai 2, 2009 Ja det er en oppover bulk pga noe har vert skudd fast der og skrudd til...
OLEZZ Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 Noen som vet hva en slik E30 kostet ny? Slutten av 80, tidlig 90 tallet lå prisen på e30 320 rundt 150-200 brukt. Så kan du tenke deg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå