NeonMuffler Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Skrevet Juli 29, 2009 ok, skal taue den hjem ikveld, så får se på den da. er abre å hilse på neste gang du ser meg:)
eliot Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 bilen din blir bra som f..n den . driver med noe av det samme med min egen ... hvordan monterte du el rollo egentlig . ligger det opplagt i ledningsnettet eller ? har du sånne festekroker i taktrekket eller trenger du ikke det når en har el rollo ? hmm litt nyskjerrig bare
NeonMuffler Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Skrevet Juli 29, 2009 hadde en delebil som hadde el rollo, så bare flytta over alt, du trenger jo brytern+ ledninger som du garantert må legge opp, det måtte jeg hvertfall. trenger ikke kroker i taket når den er elektrisk, da står den av seg selv;)
Trond.S Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 Synes bilen ble mye grommere med de nye hjula. De stemmer bedre overens med resten av stuket på bilen Men har du ikke litt små dekk på den? 245/35 er jo mindre enn hva som ser bra ut på E28 jo. Hilsen Trond Morty999 reagerte på dette 1
NeonMuffler Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Skrevet Juli 29, 2009 skal ha en størrelse høyere dekk ja, skal bare vente til lønninga
Heib Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 Yes får gjöra det vett, håll utkik efter en sölvgrå E34 med svensk skilt, 18" hjul, sortefrontlykter;) Har sett bilen din på Nexan på langhus ett par ggr med. Jobber sjöl på Ahlsell! ok, skal taue den hjem ikveld, så får se på den da. er abre å hilse på neste gang du ser meg:)
NeonMuffler Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Skrevet Juli 29, 2009 aha, nice. fattern jobber på Nexans ja, så har vært der noen ganger.
Heib Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 AAight aha, nice. fattern jobber på Nexans ja, så har vært der noen ganger.
Astri Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Fy faen eg e så forelska i den fargen på bilen din at eg blir grønn av misunnelse... Denna har blitt nydelige... Håpa du får an igang igjen...
NeonMuffler Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Skrevet Juli 30, 2009 tusen takk Astri, hyggelig å høre:) og ja, bilen lever igjen!
NeonMuffler Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Skrevet Juli 30, 2009 skjønner ikke en dritt jeg, noen som har noen ideer til hvor problemet kan ligge? gir snart opp disse ass, har hatt masse el problemer før også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå