NeonMuffler Skrevet September 5, 2010 Forfatter Skrevet September 5, 2010 ja. ligger masse bilder på forrige side for de som ikke har sett de:)
Spankus Skrevet September 5, 2010 Skrevet September 5, 2010 heeeerlig bil dette altså tøft med turbo!! greit jeg tar ett bilde som bakgrunnbilde?
NeonMuffler Skrevet September 6, 2010 Forfatter Skrevet September 6, 2010 jaja sett igang, bare morro det hvis noen vil ha bilen som bakgrunn:)
OLEZZ Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 Så deg på jessheim i helga. Hadde lyst til å kjøre etter dere med turbo-bmwn. Frista litt å ta et lite drag mot den hvite m3n
NeonMuffler Skrevet September 6, 2010 Forfatter Skrevet September 6, 2010 hehe:) ja du skulle tatt drag mot han, han digger det, kjører med gateslicks. du som har e36 coupe turbo eller noe? husker en sånn fra forrige gang
OLEZZ Skrevet September 7, 2010 Skrevet September 7, 2010 Ja, den røde. Har fått satt på senkesett og ny clutch siden den gang. Kunne ikke ta den helt ut da det slura en del da.
NeonMuffler Skrevet September 7, 2010 Forfatter Skrevet September 7, 2010 kult, specs, effekt er det i den? kan godt sende på pm
///Simon Skrevet September 12, 2010 Skrevet September 12, 2010 Hei. Har nå sittet i nesten 2 timer og lest hele tråden din.. Strøken e34!! Jeg er "og" på utkikk etter en e34 525i 24v.. Som første bil som jeg vil skru og fikse på.. Er nå 17 og blir 18 neste sommer, og da kommer dermed lappen vist det ikke blir utsettelse eller noe da jeg vil ha bil så fort som mulig.. Men som sakt så var bilen din strøken og det ga og gir meg bare mere lyst til og finne en e34 fort og begynne og bygge!! Ps.Ps. Hvortid begynner du på turbo bygget og hva lade trykk rekner du med og ha? Mvh. Simon.
burny_ Skrevet September 12, 2010 Skrevet September 12, 2010 Så den i dag, ser mere blå-lilla ut irl Pen bil... Men likte den bedre med futura og gule lys... Samt skulle vært samme farge på alt, ikke svart tak osv men det er jo smak og behag
NeonMuffler Skrevet September 14, 2010 Forfatter Skrevet September 14, 2010 simon: begynner om ikke lenge, ang ladetrykk veit jeg ikke, titter på en annen motor nå burny: takk, smak og behag ja. skal få på futura hjula igjen, men ikke gulfilmen. ble stoppa i teknisk på gatebil, fikk 6 feil å utbedre, men siden jeg skal vinterlagra den og bygge snart så leverer jeg skilta isteden
Michaelw Skrevet September 14, 2010 Skrevet September 14, 2010 Hehe, holdt på og knekke nakken når du kjørte forbi meg på Gatebil, bilen er dritkul! Hyggelig og slå an en prat på lørdagskvelden! ;D
NeonMuffler Skrevet September 15, 2010 Forfatter Skrevet September 15, 2010 ja det var hyggelig MichaelW destroyy: mangler blinklys i skjerma, senk, felger, dekk, vindusvisker og eksos. de likte ikke spoileren eller baklyktene heller, men det fikk jeg forklart bort
///ben Skrevet September 15, 2010 Skrevet September 15, 2010 Bra strøken din bilen din! Gjorde seg med de nye felgene, syntes futura'ne så litt små ut på bilen, men det har kanskje noe med senken og gjøre også. Eller så er det bare jeg som er skakk i synet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå