NeonMuffler Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Skrevet Januar 14, 2011 nybygd m50b25, ALT er nytt, +letta m20 svinghjul, pianotråd i blokka, ARP og div nå skal det lades!
S.Hafsmo Skrevet Januar 14, 2011 Skrevet Januar 14, 2011 Aiai, det blir jo interessant. Hva slags kompresjon kjører du? venter spent på hvor du skal plassere intercooleren.
NeonMuffler Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Skrevet Januar 14, 2011 komp veit jeg faktisk ikke.. hehe, ja coolern blir interesant, er neppe plass i fronten. IC'n jeg har er jo diger, så må finne på noe lurt:P
S.Hafsmo Skrevet Januar 14, 2011 Skrevet Januar 14, 2011 5mall5nail på bimmerforums har jo frontmontert IC, så det går fint. men jeg tror ikke det går uten litt justering av fanger.
NeonMuffler Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Skrevet Januar 14, 2011 han sin er liten sist jeg så bildet, min er dobbelt så brei og enda høyere, men jeg skal få det til å gå! costom er bare morro:D
S.Hafsmo Skrevet Januar 14, 2011 Skrevet Januar 14, 2011 Tror den han bruker pr. i dag er like stor som hele radiatoren. Denne først: så denne:
NeonMuffler Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Skrevet Januar 14, 2011 se der ja, sikkert samma størrelse som min, ligner hvertfall. den er jo høyere enn selve fangern også, så å få den bak fangern blir den vel hengene langt under også men får se når den tid kommer, mulig jeg bytter til en mindre
Aneshen Skrevet Januar 18, 2011 Skrevet Januar 18, 2011 nei se på han nå skan te med overlading han også dette blir morro .. Da det går veldig fint med en avlang cooler foran radiatoren
S.Hafsmo Skrevet Januar 18, 2011 Skrevet Januar 18, 2011 Er det noen som har noen close-ups av rørlegging og feste av IC på E34?
Bmweee Skrevet Januar 20, 2011 Skrevet Januar 20, 2011 Har samme "vinge-oppsett" som bilen din på min, men ser at klarlakken flasser på carbon flippen, noen triks for å unngå det til neste kulde?.. er såpass stygt nå at eg må legge på nytt.. :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå