NeonMuffler Skrevet April 29, 2009 Forfatter Skrevet April 29, 2009 ble ferdig med rettinga av hjørnestykket. måtte fikse endel på den for å få den til å ligne original del uten de "bølgene". fikk også tatt sideskjørta og retta litt på noen gamle skader jeg ville fikse litt til på
NeonMuffler Skrevet April 29, 2009 Forfatter Skrevet April 29, 2009 har du penger så hehe fikk forresten fargen idag, og skal gjøre en liten vri under lakkeringa, tror det vil bli bra, men får se:)
S.Hafsmo Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 hehe, ja hadde du bare bodd en par landsdeler nærmere skulle jeg kommet på besøk i garasjen.
NeonMuffler Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Skrevet Mai 1, 2009 da var en 12timers arbeidsdag over hehe denne selges: er restene fra bite jeg sveisa inn, går for 50kr, uoriginal del. selger også elektriske facelift speila:
ComfySport Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 Hei! Det virker som om lakk er like om hjørne.... \:D/ Med mindre du holder på med det nå.... he-he. Deilig når det er kommet så langt. blir gøy å se resultatet! Mvh -GV-
NeonMuffler Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Skrevet Mai 2, 2009 høyre side gitt noen bilder fra idag: sideskjørt festa, skrudd fast og sika skjøten ruta ute: noen som vil ha?
ComfySport Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Hei! Regner med at når du har pusset ned hele bilen blir den vel neppe i original fargen.... -GV-
NeonMuffler Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 stemmer det og nå er den lakkert! :D og fatterns M5 snar klar:
Larslol Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Utrolig fin farge Christian Lyst til å lakke min og eller ?
NeonMuffler Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 hehe, har du penger så det blir sorte lykter rundt om JonasD
S.Hafsmo Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 nydelig farge! blir spennende å se når den blir ferdig. hva skulle du hatt for å gjort noe sånt med annen manns bil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå