Azeton Skrevet Juni 1, 2012 Skrevet Juni 1, 2012 Det er bare å lese masse, er ikke veldig vanskelig http://www.msextra.com/doc/ms2extra/MS2-Extra_Tuning_Manual.html
NeonMuffler Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Skrevet Juni 3, 2012 er noe galt ved innsug temp sensor. den sier -18 på sprutet. men har ohma den til 3000 ved ca 15 grader, og det skal være riktig.
joggis Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 er noe galt ved innsug temp sensor. den sier -18 på sprutet. men har ohma den til 3000 ved ca 15 grader, og det skal være riktig. må kalibrere den i sprute
NeonMuffler Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Skrevet Juni 3, 2012 joa, men det har skjedd nå, så er rart. for den har vært i orden før
|Ole| Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 joa, men det har skjedd nå, så er rart. for den har vært i orden før Heilt normalt, min var plutsleg sånn også men var berre å kalibrere
NeonMuffler Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Skrevet Juni 3, 2012 takk, da funka det igjen. men nå vil den ikke tenne lengre, lurer på om startforsøkene har gjort den sur bare. men må fortsatt ha hjelp til å få starta den
|Ole| Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 takk, da funka det igjen. men nå vil den ikke tenne lengre, lurer på om startforsøkene har gjort den sur bare. men må fortsatt ha hjelp til å få starta den Heilt sikkert sur, sjekk gnist...har du det så tar du berre ut pluggene å tørke av dei litt, har du ein punkt blåser ( sandblåsing ) funker det fett Da blir pluggene som nye igjen
NeonMuffler Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Skrevet Juni 3, 2012 forresten så vurderer jeg å selge OZ futura felgene. 8,5"x17" og 10"x17" med 19 og 13 i ET. polerte kanter og skruer, svart lakkerte sentere. trenger litt shining. ekte skrudde felger som er skjeldne! de går for 15000,-.
NeonMuffler Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Skrevet Juni 5, 2012 noen som kunne hjulpet til med oppstart og mapping?
|Ole| Skrevet Juni 6, 2012 Skrevet Juni 6, 2012 noen som kunne hjulpet til med oppstart og mapping? Send ein PM til integrale8v / ELS Tuning her på forumet, han har vert ganske hjelpsom fleire ganger, blandt anna med meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå