NeonMuffler Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Skrevet Mai 23, 2013 function before fashion!! det ser ikke bra, men nå bruker man hvertfall ikke 5timer på å demontere dritten:P V band er sjef:D
krizz95 Skrevet Mai 30, 2013 Skrevet Mai 30, 2013 Vband er ordentlig genialt! særlig neste gang man skal demontere
Erikm5 Skrevet Mai 30, 2013 Skrevet Mai 30, 2013 Syns bilen din har blitt veldig bra... Eneste jeg ikke skjønner er at du ikke beholdt den orginale tofargede M5 sølvfargen nede. Syns M5 stylingen er mye tøffere med to farger. Selv har jeg lakkert opp min M5 styling i islandsgrønn og den orginale gråfargen til grå bil. Den er lysere enn den vanlige grå fargen... Og en annen ting... Ser du noe ut av bakruta lenger...?
NeonMuffler Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Skrevet Mai 30, 2013 Takker:) synes det ser Helere ut når det er lakkert helt ned, dessuten ville jeg kjøre litt annen stil enn vanlig+ at min ikke er en m5;) sikt ut bakruta er oppskrytt
NeonMuffler Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Skrevet Juni 16, 2013 liten update her. toppen har blitt plana, og jeg satt ny pianotråd og nye pakninger på alt. toppen ble satt på og tima på fredag, og igår satt jeg på alt rundt, og idag starta den!! den starta på første turn så skal ta et oljeskift og fylle på kjølevæske og se hvordan det går. har meldt meg på e30 meet neste helg på rudskogen. så bilen blir å se der oppstart: https://www.facebook.com/photo.php?v=10201431903219465 også noen dekk som jeg gleder meg til å prøve på banen
NeonMuffler Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Skrevet Juni 21, 2013 har holdt på som en gal denne uka, toppen måtte av igjen på tirsdag siden pianotråden lå litt for høyt, så ble full fart for å få tak i pakning og bytte igjen. bilen starta fort igjen på torsdag, men sliter med at den fusker på syl4:/ har feilsøkt i flere timer idag men ikke kommet frem til noen ting. bra komp på alle, coil er bra, plugg er bra og ikke brudd i ledning. men den får ikke gnist! mistenker sprutet kanskje... men nå må jeg gi meg desverre, så blir ikke dennepå e30 meet:/ tar bruksbilen isteden og kaster den utpå banen
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Juni 21, 2013 Skrevet Juni 21, 2013 har holdt på som en gal denne uka, toppen måtte av igjen på tirsdag siden pianotråden lå litt for høyt, så ble full fart for å få tak i pakning og bytte igjen. bilen starta fort igjen på torsdag, men sliter med at den fusker på syl4:/ har feilsøkt i flere timer idag men ikke kommet frem til noen ting. bra komp på alle, coil er bra, plugg er bra og ikke brudd i ledning. men den får ikke gnist! mistenker sprutet kanskje... men nå må jeg gi meg desverre, så blir ikke dennepå e30 meet:/ tar bruksbilen isteden og kaster den utpå banen Prøv å bytt om coil ledningene på syl 3 og 4. For å se om problemet flytter seg. Du kjører wasted spark så ett fett hvordan de står.
NeonMuffler Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Skrevet Juni 21, 2013 ok, hva skjer med tenningsrekkefølgen da? blir vel helt kræsj.
NeonMuffler Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Skrevet Juni 21, 2013 datasprut og ledninger er ting jeg ikke er god på, så da blir det fort endel spm:)
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Juni 22, 2013 Skrevet Juni 22, 2013 Med wasted spark som du har tenner coilene parvis: 1 og 6, 2 og 5, 3 og 4. Så en kan bytte om på coilene som tenner i par uten at det har noe betydning for tenningsrekkefølge.
Tam Skrevet Juni 22, 2013 Skrevet Juni 22, 2013 Kan han ikke dersom signalet til sylinder 3 er borte bare ta det fra en annen sylinder siden den også gir signal 2 ganger pr syklus ?
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Juni 22, 2013 Skrevet Juni 22, 2013 Kan han ikke dersom signalet til sylinder 3 er borte bare ta det fra en annen sylinder siden den også gir signal 2 ganger pr syklus ? Det vil overbelaste coil driveren. Er ikke innebygd i coilene på BMW motorer.
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Juni 22, 2013 Skrevet Juni 22, 2013 Sjekk coil nøye før du bruker den videre. Det kan være delvis kortslutning i den slik at den har drept coildrivern. Er ofte litt små varmeskader/smelting på de hvis de har gått varme/kortslutta.
NeonMuffler Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Skrevet Juli 6, 2013 liten update igjen her, etter hjelp og super service fra integrale8v / ELS Tuning så går bilen på alle 6 og den går bra:) radiatoren pipler ut litt vann, det er eneste som er galt nå. men venter på ny alu radiator som er bestilt. så når den kommer er det bare å bytte og kjøre på! blir også bøttestoler for banetreff i den siden jeg fikk rå pris på RECARO Pole Position
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå