Efen Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 Hei, har angel eyes på BMW'en min, men alle diodelysa til den ene har tatt kvelden, også er det bare ett på den andre som funker, vet noen om det bare er å bytte diodelysa eller om jeg bare kan kjøpe noe "rundinger" til angel eyesa. Er angel eyes orginalt, ikke ettermontert i lykta.
Haug530D Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 Er vel noen Depo lykter eller noe du har da? ja det er mulig å bytte de pærene mener jeg.
-Anders- Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 Er det depo lykter med èn (1) pære pr ring må du splitte lykta for å kunne bytte pære. Er det 4 pærer pr ring, så må du sikkert gjøre det samme der også.
sjynå Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 det er vel 5 pærer per ring, var hvertfall det på min.. er bare å dele lykta og bytte de
-Anders- Skrevet Mai 18, 2009 Skrevet Mai 18, 2009 225 grader celcius i 20 minutter på over og undervarme så kommer pærene av seg selv. Tørr ikke? Bare å klipse av de metallklipsene oppe og nede, så er det slags festeanordning på sidene. Du ser det. Mine depo var hvertfall ikke limt, men vit at så fort du har splitta dem èn gang blir de aldri tette... for det er igrunnen noen skikkelige drittlykter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå