Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Henta min første 323i E30 i Oslo for mange år siden, på vei hjem så forsvant den blanke lista rundt frontruta "i høy hastighet" han bremsa godt han med Golf GTI som lå bak meg da gitt

Skrevet

Mine bliknlys og utvendige detaljer har ingen problemer med å holde seg på bilen i alt fra 0 til 225+-...

Denne tråden er vel egentlig ett bevis på at bmw lager ting som ikke holder.... :?

Skrevet

Syns at det alltid raser av noe krimskrams på min e30 nesten hver gang jeg drar over 200 på nåla jeg.

Har nå sett meg lei på dette,og plukker av lister,og sparkler igjen "hullene".

Skrevet

Synes det er for jævlig se at folk faktisk kjører i 200+ og synes det er tøft. Aner du hvor mange som har mistet livet i trafikken i påsken? 8 stykker på en dag i forrige uke. Ta det litt med ro, neste gang kan det være deres tur!

Skrevet
Synes det er for jævlig se at folk faktisk kjører i 200+ og synes det er tøft. Aner du hvor mange som har mistet livet i trafikken i påsken? 8 stykker på en dag i forrige uke. Ta det litt med ro, neste gang kan det være deres tur!

veldig forskjell på veier da. mange steder det faktisk er lov og ha 200. og jeg var ikke i norge når jeg kjørte i 200+ med de knekte blinklysene mine.

Skrevet

Uttrykket tøft er vel litt "80-tallet" vel.

Og jeg kjører ikke fort for å tøffe meg,jeg kjører når jeg kjører alene på øde strekninger.

Og høye hastigheter dreper mindre enn lave hastigheter(fordi de fleste ikke kjører fort til enhver tid).

Og at det dør folk i trafikken er faktisk bare et svinn man må leve med.

Av de 8 drepte skal jeg garantere at de færreste som ble drept kjørte,ikke i 200 pluss en gang,og heller ikke hasardiøst fort.De kjørte mest sannsynlig i normale hastigheter.

Skrevet

Steike.. ingen som har mottat hatebrev eller draptrusler før å si på bimmers at de har kjør over 200 på offentlig vei :shock: noen tar jo helt av når man sier at man har gjordt noe "ulovlig"

Skrevet
Jeg må hele tiden "dytte på plass" mine blinklys.
Samme må jeg :roll:

På tide å kjøpe seg nye blinklys gutter... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...