Robin L Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Skrevet Mai 27, 2009 jeg kjøpte den i drammen, men bilen har gått oppi trondheims-området tidligere ja. mulig det var i flemma, husker ikke helt. hvordan det?
Robin L Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Skrevet Mai 27, 2009 var ut å kjørte i sta, så eksosen er sikkert knallvarm.... må jeg under bilen for å kommetil eller? ser litt trangt ut på oversiden.
SSM Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 Det vet jeg ikke du, har ikke jekket min bil enda Men på M3en så måtte jeg under hvertfall for å se noe.
Robin L Skrevet Mai 27, 2009 Forfatter Skrevet Mai 27, 2009 skal se på det når den har fåt kjølt seg litt.
Christian_ Skrevet Mai 27, 2009 Skrevet Mai 27, 2009 ja, høres egentlig ut som det kommer underifra ja. bor i kristiansund ja. har den grønne e38en som går i byen. vært interessert i å høre på den engang da?! greit med en eksta mening syns jeg.. Ja kan nå altids høre på den i helgen om du vil. Men den tikkingen jeg hadde på min var omtrent slik det høres ut i videoklippet du viser til. Nesten en slags kakklelyd. Hadde det vært min bil tror jeg at jeg hadde byttet olje og filter en gang til, og sjekket oljepumpen og kjeden i samme slengen. Etter at jeg hadde skiftet olje og filter og strammet kjeden på oljepumpen, tok det et par dager før lyden var helt borte.
ESveen Skrevet Mai 28, 2009 Skrevet Mai 28, 2009 jeg kjøpte den i drammen, men bilen har gått oppi trondheims-området tidligere ja. mulig det var i flemma, husker ikke helt. hvordan det? Hei. Leste feil i starten, trodde dette var en E34. Jeg solgte min 530 E34 til en kar i kr.sund området.
Robin L Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Skrevet Mai 28, 2009 jeg kjøpte den i drammen, men bilen har gått oppi trondheims-området tidligere ja. mulig det var i flemma, husker ikke helt. hvordan det? Hei. Leste feil i starten, trodde dette var en E34. Jeg solgte min 530 E34 til en kar i kr.sund området. det går en e34 varebil her i byen med v8 front. kan det være denne?
Robin L Skrevet Mai 28, 2009 Forfatter Skrevet Mai 28, 2009 nå har jeg prøvd å sett på eksosen. det er jo håpløst trangt der. kommer ikke til ovenifra og det så like håpløst ut undenifra. så jeg ga opp litt
ESveen Skrevet Mai 28, 2009 Skrevet Mai 28, 2009 jeg kjøpte den i drammen, men bilen har gått oppi trondheims-området tidligere ja. mulig det var i flemma, husker ikke helt. hvordan det? Hei. Leste feil i starten, trodde dette var en E34. Jeg solgte min 530 E34 til en kar i kr.sund området. det går en e34 varebil her i byen med v8 front. kan det være denne? Kan være den ja, 95modell petrol mica metallic (Blå-lilla-sort) med grått interiør. Men nå skal jeg ikke ødelegge tråden din mer
Robin L Skrevet Mai 29, 2009 Forfatter Skrevet Mai 29, 2009 kan det ha noe med oljetrykket å gjøre? hvordan sjekker man at trykket er slik det skal?!
plumbo79 Skrevet Juni 1, 2009 Skrevet Juni 1, 2009 Er det slik at de hydrauliske løfterne er avhengig av litt oljetrykk i motoren før klaring blir liten nok til at tikkingen forsvinner? og kan man for eks bruke en sirkulasjonspumpe til olja som man kjører noen minutter før motoren startes.
Robin L Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Skrevet Juni 2, 2009 nei, vet ikke jeg nei. hvordan har det seg at tikkingen kun kommer når den er kald egentlig? blir det bedere av å ha på en tynnere olje f.eks? hvilken olje anbefaler dere til denne motoren da?
Robin L Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Skrevet Juni 22, 2009 jeg var innom gs på lørdag, og han i kassa der sa at man skifter ikke løftere på denne motoren, man schimser den opp sa han. det hørtes ikke ut som det var så mye arbeid. er det noen som kjennertil dette? er ikke schimsing noe man gjor når det er faste løftere? (altså ikke hydrauliske)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå