ProjectE39 Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Noen som har erfaring med ombygging fra vanlig OBC og business CD til Navi/TV-radioen? Kan jeg bruke den radiomodulen jeg har? Har original bmw cd-veksler fra før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ProjectE39 Skrevet April 16, 2009 Forfatter Share Skrevet April 16, 2009 Ingen som har peil??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Du trenger kabelsett, Radiomodul BM54?, headunit foran, navi spiller/MK4, diverse feste brakketer etc. Relativt stor jobb, men overkommelig å gjøre selv. Du kan lese litt her http://www.travisbeste.com/automobiles/ ... avigation/ Og her http://www.jeae.dk/E39/NAVI/EBA_6590002 ... avi_EN.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Kan også hende du må ha ny CD-skifter, det måtte jeg. Hadde type P, måtte ha PI. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Er en del jobb, men egentlig ikke så vanskelig. Du kommer mye enklere utav det ved å velge en løsning fra f.eks. Pioneer, men det er ikke så pent ut i mine øyne. Jeg har montert Navigasjon med tv-tuner i min bil, står litt om det i tråden om bilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWindividual Skrevet Mai 11, 2009 Share Skrevet Mai 11, 2009 Noen som har erfaring med ombygging fra vanlig OBC og business CD til Navi/TV-radioen? Kan jeg bruke den radiomodulen jeg har? Har original bmw cd-veksler fra før.. kjøp kabelsett fra www.kufatec.de og resten fra ebay. har selv bygget om fra radio-kasset til navi.tv,dvd, mp3, cd-veksler koster litt men det la seg gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå