SondreLM Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 Er faktisk en jente som spinner med den siste e30en som er avbiltet Det er nok ikke det, En bekjent av meg, skjønner du.
E30 er tingen Skrevet April 14, 2009 Forfatter Skrevet April 14, 2009 Er faktisk en jente som spinner med den siste e30en som er avbiltet er faktisk feil...
E30 er tingen Skrevet April 14, 2009 Forfatter Skrevet April 14, 2009 ja sorry for at jeg ikke sladda bildene... glemte det
-Marius- Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 der hold lappen min på å ryke ja slapp unna med 3200 i bot og damen fikk 750 for setebeltet! må regne med sånt Var heldig da
bmw-E30 Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 Er faktisk en jente som spinner med den siste e30en som er avbiltet Det er nok ikke det, En bekjent av meg, skjønner du. Oida, så litt feil jeg da.. kan skyldes at det var tidlig på mårran og jeg var trøtt Er faktisk en jente som spinner med den siste e30en som er avbiltet er faktisk feil... Forsto det når han andre skrev det
S.Arnesen Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 Han med E46 M3 har bomma noe seriøst med innpresset bak, men ellers mye fint Faktisk det første jeg la merke til også... hehe
Thunder Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 Det er ukult av dere å ødelegge treff med å herje og børne på et strekke der det står folk og biler kjører. Lite hyggelig å bli stående bak en som står å børner når stein og sand spruter. Det er nå en ting med det ødelegger for arrangøren og det tiltrekker seg politi og 10 åringer når man driver med den slags oppførsel. Syns dere faktisk bør skjerpe dere å bli voksen. Det er ingenting kult med å stå å børne for en gjeng med 10 åringer med mobilkamera.
E30 er tingen Skrevet April 14, 2009 Forfatter Skrevet April 14, 2009 Du kan jo laver å kjøre HELT opp i ræven på han som burner da... så slipper du problemet med at du får steinsprut i fronten på bilen... og det er flere som liker burning en 10åringer med mobil... som foreks bimmers rånere
simen221290 Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 likte at det var bilde av bilen min sammen med snuten!men om du ikkje liker burning å blå røyk så trenger du heler ikkje komme på de treffene då !e jo det så lager stemning
Hansh Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Er faktisk en jente som spinner med den siste e30en som er avbiltet Det er nok ikke det, En bekjent av meg, skjønner du. Oida, så litt feil jeg da.. kan skyldes at det var tidlig på mårran og jeg var trøtt Er faktisk en jente som spinner med den siste e30en som er avbiltet er faktisk feil... Forsto det når han andre skrev det Du var ikke den eneste som trodde det var en jente først!
E30 er tingen Skrevet April 15, 2009 Forfatter Skrevet April 15, 2009 LOL... Men som jeg skrev i første post så kan dere legge inn bilder som DERE har tatt
CeeKay Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Ingen som har tatt bilde av min nei.. Hehe. Har noen bilde på andre pc. Skal legge de ut helt plutselig
Superbeetle Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Er faktisk en jente som spinner med den siste e30en som er avbiltet er faktisk feil... Hehe...gjerne han vurderer ny klipp om noen viser han denne tråden Han er på så og si alle kjøringene på eikås...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå