Gå til innhold

*Bimmerstreff i Bergen* Se bilder fra siste treffet 22.07!!!


 Share

**LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?  

106 stemmer

  1. 1. **LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?

    • Alternativ 1: Fast treff første søndagen hver måned.
      26
    • Alternativ 2: Fast treff andre søndagen hver måned.
      7
    • Alternativ 3: Fast treff tredje søndagen hver måned.
      5
    • Alternativ 4: Fast treff fjerde (siste) søndagen hver måned.
      68


Anbefalte innlegg

Hvorfor ikke bare stå under danmarksplass/ nye n. Bro slik som vi gjorde i gammle dager, tørt og fint under der.

Jeg liker den plassen :-) der vi hadde treffene før når det var ruske vær :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kanonkjekt! Tok litt bilder som jeg kan poste..

Jeg vil samtidig oppfodre alle til å begynne å komme! Det er så mange med BMW i Bergen som kunne kommet i dag. Vi pleier som oftest å være 6-8 biler, og det er kjekt det, men det er enda gøyere jo flere biler og folk vi er. Det spiller ingen rolle om det regner, da stiller vi oss bare under tak. Og du trenger ikke å være bekymret for at bilen din ikke er rein, for det er ikke de andre sin heller.

Jeg syns vi absolut burde få opp igjen treffene her i Bergen den siste søndagen i mnd. og det burde være peace of cake å samle minst 20 biler! Her er litt bilder fra i dag. Vi var 7-8 biler, til tross for møkkavær.

u9u27qqfjspo7cim7sj0.jpg

n5hx597i9sby6itl1yev.jpg

r63m6vh7x9wjyxxnp2bj.jpg

x8iqrkrkvdhk3qt5gos2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Har oppdatert førsteposten med link til bildene fra det siste treffet (22.7). Ser det er blåst igang en FB gruppe for BMW treff i Bergen. God iniativ! gjerne synkroniser og link videre til denne tråden på Bimmers. Ser at det skrives i FB gruppen at denne tråden er ikke "aktiv" ettersom at flere medlemmer inkludert meg selv ikke har vært så frampå i den senere tiden. Dette er riktig, men nå har faktisk denne tråden holdt seg i live av til stadig deltakende Bimmersfolk (nye og gamle) i de siste 3 årene. Jeg kan godt legge til link til FB gruppen dersom dette er ønskelig? Andre innspill på endringer i førstetråden tas godt imot. Husk: Det er denne førsteposten som nye deltakende møter når de klikker på tråden.

Godt å være tilbake i go'byen etter 3 års fravær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...