Gå til innhold

*Bimmerstreff i Bergen* Se bilder fra siste treffet 22.07!!!

Share

**LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?  

106 stemmer

1. 1. **LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?

• Alternativ 1: Fast treff første søndagen hver måned.
      26
    • Alternativ 2: Fast treff andre søndagen hver måned.
      7
    • Alternativ 3: Fast treff tredje søndagen hver måned.
      5
    • Alternativ 4: Fast treff fjerde (siste) søndagen hver måned.
      68

Anbefalte innlegg

1 gang i mnd. høres fornuftig ut!

Har fortsatt til gode å se en pakistaner i E30 M3 så en gangske drøy påstand noen kom med på treffet!

Synes den M3'en så meget bra ut og begge E30'ene var viktige for spennet på fremmøtte biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 gang i mnd. høres fornuftig ut!

Har fortsatt til gode å se en pakistaner i E30 M3 så en gangske drøy påstand noen kom med på treffet!

Synes den M3'en så meget bra ut og begge E30'ene var viktige for spennet på fremmøtte biler.

Jeg har fått PM fra vedkommende, det var ment mot en annen bil enn min! Så det er selvsagt glemt, ikke det at det hadde brydd meg så hardt :lol:

Ellers syns jeg forslaget om siste søndagen i mnd, var ett meget enkelt,genialt forslag :D

Jeg krysser fingrene for flere E30er neste gang :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ta ett grill-treff neste gang da? Om været er enig så klart :)

Flott med kolonne bilder forresten! Var endel missfornøyde bilister oppe i gaten ved fløyen da vi stoppet :P

Grilling hørtes spennende ut ;)

Siste info om denne tråden er at jeg som "vanlig" bruker ikke kan slette en avstemming i en tråd og vil derfor måtte hele tiden "mase" på administrator /moderatorer om å slette en ferdig avstemming.

Ser da løsningen til at jeg får slettet den avstemmingen som holder på nå, og setter opp en "endelig" avstemming som får 4 forskjellige alternativer:

Alt1: Fast treff første søndagen hver måned.

Alt2: Fast treff andre søndagen hver måned.

Alt3: Fast treff tredje søndagen hver måned.

Alt 4: Fast treff fjerde (siste) søndagen hver måned.

Dette var jo en smart plan som flere her nevnte litt tidligere. Her får hver enkelt muligheten til påvirke utfallet og prøv da å tenke ut hva som passer DEG best. utover det kommer jeg hele tiden til å prøve så godt jeg kan til å oppdatere førsteposten ned nødvendig info og hvor og når neste treff skal ta sted. Så er det noe du lurer på angående Bimmerstreff i Bergen, så står det i førsteposten.

Ellers er det jo bare å slenge inn bilder så linker jeg til de i førsteposten!

Hva tenker folket om denne løsningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann folkens..lest gjennom hele tråden her og sett på de flotte bildene...kjempe fint :-) hvordan er det foresten med bane kjøring interessen til dere her inne? er det mange som aldri har kjørt på bane men kunne tenke seg å prøve?

jeg har litt lyst og prøve meg på familie kjøringen neste gang det er kjøring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann folkens..lest gjennom hele tråden her og sett på de flotte bildene...kjempe fint :-) hvordan er det foresten med bane kjøring interessen til dere her inne? er det mange som aldri har kjørt på bane men kunne tenke seg å prøve?

Så fort nye dempere er på plass på bilen, så er også interessen på plass :)

HansH: Hva med å bare avtale en grill dag en dag været er meldt bra? Er jo mange steder rundt om som egner seg for sånt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...