Gå til innhold

*Bimmerstreff i Bergen* Se bilder fra siste treffet 22.07!!!


 Share

**LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?  

106 stemmer

  1. 1. **LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?

    • Alternativ 1: Fast treff første søndagen hver måned.
      26
    • Alternativ 2: Fast treff andre søndagen hver måned.
      7
    • Alternativ 3: Fast treff tredje søndagen hver måned.
      5
    • Alternativ 4: Fast treff fjerde (siste) søndagen hver måned.
      68


Anbefalte innlegg

Heisann folkens..lest gjennom hele tråden her og sett på de flotte bildene...kjempe fint :-) hvordan er det foresten med bane kjøring interessen til dere her inne? er det mange som aldri har kjørt på bane men kunne tenke seg å prøve?

Så fort nye dempere er på plass på bilen, så er også interessen på plass :)

HansH: Hva med å bare avtale en grill dag en dag været er meldt bra? Er jo mange steder rundt om som egner seg for sånt :)

Den er jeg med på!

Er jo meldt mye fint vær fremover så burde være gode muligheter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle veldig gjerne stilt opp jeg og! Tror jeg dessverre fulgte for dårlig med på denne tråden. Men har uansett ikke fått på sommerhjul ennå, jeg stiller garantert opp ved neste treff! Dette så sinnsykt morro og koselig ut, håper været blir like bra neste gang :wink:

Hvem eier den lyseblå E36 coupe med M5 felger? (husker ikke navnet på fargen) Kjører nesten av veien når jeg møter på den, sett den rundt på Eidsvåg til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle veldig gjerne stilt opp jeg og! Tror jeg dessverre fulgte for dårlig med på denne tråden. Men har uansett ikke fått på sommerhjul ennå, jeg stiller garantert opp ved neste treff! Dette så sinnsykt morro og koselig ut, håper været blir like bra neste gang :wink:

Hvem eier den lyseblå E36 coupe med M5 felger? (husker ikke navnet på fargen) Kjører nesten av veien når jeg møter på den, sett den rundt på Eidsvåg til tider.

haha det er meg ja :lol:

håper det er en positiv ting at du nesten kjører av veien når du ser bilen min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste nytt. Kjeden er på plass og ser hel ut. Sjønner ingenting her. Begynte med plutselige tikkelyder. Stanset umiddelbart for og sjekke vannpumpen, hørte at bilen jaget. Skrudde så bilen av og på at par ganger mens eg feilsøkte raskt. Så tilslutt så kom det bare knaselyder når eg prøvde og starte. Fikk en makanikerkompis ned og han og trodde det var ras pga røket regkjede. Noen som har peilingen? søkte litt på forumet her er enda ikkje klok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...