Gå til innhold

*Bimmerstreff i Bergen* Se bilder fra siste treffet 22.07!!!


 Share

**LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?  

106 stemmer

  1. 1. **LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?

    • Alternativ 1: Fast treff første søndagen hver måned.
      26
    • Alternativ 2: Fast treff andre søndagen hver måned.
      7
    • Alternativ 3: Fast treff tredje søndagen hver måned.
      5
    • Alternativ 4: Fast treff fjerde (siste) søndagen hver måned.
      68


Anbefalte innlegg

Men det er bra at folk er positive!

Følg med i tråden da jeg mest sannsynlig hiver opp en avstemming etterhvert...

Solheimsviken er et flott alternativ, men skjønner problematikken som hansh trekker fram. i tillegg så har vi en lukket garasje "med lys i". Vi får se været an også... ser det melder regn i neste uke og da er nok sandsli det beste alternativet, men igjen, det er fletallet som bestemmer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvor det blir så blir det lengre for noen. Det går ikke an å gjøre noe med.

For min del kunne vi godt "prøvd" den andre plassen i stede for Sandsli igjen. Litt forandring skader ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solheimsviken er et flott alternativ, men skjønner problematikken som hansh trekker fram.

Har han lagt ut et problem?

Det eneste problemet er at han ikke forsto spøken med bildet, så vidt jeg vet har dette aldri vært et problem på treff. Forstår ikke hvorfor han skriver som han gjør egentlig. Men, men, alle er forskjellig.

Bedre å profilere bimmers miljøet enn å gjeme seg vekk i en garasje spør du meg.

Det er positivt for alle at man har interesse for bil, ikke minst verve ungdommer til dette miljøet slik at de ikke blir fortapt til japsebiler og andre negative ting.

Da må vi frem i lyset. Kontakte BA osv. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må begynne med små steg... :)

Uansett så er objektivitet viktig her så synsviklinger er bra. viktig at folk får sagt sine meninger uten at man blir slaktet... nok om det, virker som om folk er litt "giret" for damsgården...? imidlertid ser det dårlig ut for været i neste uke... så da tror jeg sandsli er en fordel...

hvordan var forholdene under tak ved Arenum doG? tenker på antall bilplasser og evnt lysforhold (er jo relativt lyst ute i disse dager anyway. burde tatt meg en tur....

Till: jeg gleder meg til å sjekke sprekken (hørtes litt tvilsomt ut....) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må begynne med små steg... :)

Uansett så er objektivitet viktig her så synsviklinger er bra. viktig at folk får sagt sine meninger uten at man blir slaktet... nok om det, virker som om folk er litt "giret" for damsgården...? imidlertid ser det dårlig ut for været i neste uke... så da tror jeg sandsli er en fordel...

hvordan var forholdene under tak ved Arenum doG? tenker på antall bilplasser og evnt lysforhold (er jo relativt lyst ute i disse dager anyway. burde tatt meg en tur....

Till: jeg gleder meg til å sjekke sprekken (hørtes litt tvilsomt ut....) :D

kansje litt ''fjortis'' forslag men vestkanten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

imidlertid ser det dårlig ut for været i neste uke... så da tror jeg sandsli er en fordel...

Tror ikke det finnes noe værmelding for neste søndag enda.

Garasjeopplegg syntes jeg hører vinteren til, om sommeren må man være ute å vise frem bilen også til forbispaserende.

Fast treff hver søndag kveld slik som Am-car klubben har, hadde vært artig å fått til.

De står ute på Åsane-senter, mange som myser på bilene der.

Vi får ta en avstemning på de forslag som kommer inn, det blir jo det riktige.

Sist var jeg på lagunen, syntes også det virket litt bortgjemt, men da var det bak på parkeringsplassen.

I gode gamle dager sto vi på fisketorget, hehe, det var tider.

Jeg hadde glemt at jeg skal i en haug med konfirmasjoner nå fremover, rekker nok ikke til 18:00, kommer kanskje senere.

På søndag er det banekjøring på Eikås :-D brum,brum...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solheimsviken er et flott alternativ, men skjønner problematikken som hansh trekker fram.

Har han lagt ut et problem?

Det eneste problemet er at han ikke forsto spøken med bildet, så vidt jeg vet har dette aldri vært et problem på treff. Forstår ikke hvorfor han skriver som han gjør egentlig. Men, men, alle er forskjellig.

Bedre å profilere bimmers miljøet enn å gjeme seg vekk i en garasje spør du meg.

Det er positivt for alle at man har interesse for bil, ikke minst verve ungdommer til dette miljøet slik at de ikke blir fortapt til japsebiler og andre negative ting.

Da må vi frem i lyset. Kontakte BA osv. hehe

Som tidligere sagt forstod jeg spøken, men min personlige mening er at scenarioet på siste bildet her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=112503&highlight= er en uheldig måte å profilere bimmers.no på hvis vi ønsker å fremstå som en seriøs samlet gjeng og ikke en haug med fjortiser.

Uansett synes jeg det har blitt veldig mye snakk om det som i utgangspunktet kun var ment som et velmenende lite tips :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med at det skulle vært et fast treff og mener egentlig at dette er et tiltak som BMWCCN Hordaland burde stå for. Vi kan jo aller først prøve å se om det kommer noen dersom man prøver å organisere noe fast...

1 time BMW en gang i uken/annenhver uke er jo ikke umulig.

Det er alltid noen det ikke passer for...

Man finner alltid en dag det passer...

Skal jeg hive opp en "poll" da eller?

eksempel:

alt 1: Sandsli 26.04 kl18:00

alt 2: Arenum 26.04 kl18:00

alt 3: Arenum Sandsli 03.05 kl18:00

alt 4: Ingen av helgene passer. Vil gjerne delta ved en senere anledning.

alt 5: Er ikke sikker på at dette er noe for meg. Har enten en eller flere spørsmål rundt en slik begivenhet. Sitter litt på gjerdet...

alt 6: Jeg bor i Bergen, er BMW interessert, men synes ikke slike treff er noe særlig...

Er kun et eksempel og tar selvfølgelig innspill på dette...?

Noen som vet om det går an å endre/slette og opprette ny avstemming i den samme tråden? har ikke gjort dette før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som tidligere sagt forstod jeg spøken, men min personlige mening er at scenarioet på siste bildet her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=112503&highlight= er en uheldig måte å profilere bimmers.no på hvis vi ønsker å fremstå som en seriøs samlet gjeng og ikke en haug med fjortiser.

Uansett synes jeg det har blitt veldig mye snakk om det som i utgangspunktet kun var ment som et velmenende lite tips :roll:

Støtter Hansh 100% her.

La det bli et bimmertreff og ikke et testosterontreff. Det er fort gjort å få et dårlig rykte hvis ting tar av. Det kan ødeleggge for mange fler en de det gjelder.

Det har ikke vært et problem på tidligere treff, ikke la det bli det nå heller.

Damsgård fremfor Sandsli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...