Gå til innhold

*Bimmerstreff i Bergen* Se bilder fra siste treffet 22.07!!!


 Share

**LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?  

106 stemmer

  1. 1. **LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?

    • Alternativ 1: Fast treff første søndagen hver måned.
      26
    • Alternativ 2: Fast treff andre søndagen hver måned.
      7
    • Alternativ 3: Fast treff tredje søndagen hver måned.
      5
    • Alternativ 4: Fast treff fjerde (siste) søndagen hver måned.
      68


Anbefalte innlegg

Det ble dessverre ikke 100% klart, men kan nok funke supert som avatar ja :) Flott e46 du har :)

Takk for det Bruce.

Ser jeg bør få på de blanke blinklys pærene jeg kjøpte på GS for et år siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg bør få på de blanke blinklys pærene jeg kjøpte på GS for et år siden...

Det er du ikke alene om.. Hvilke pærer har du? Jeg har den flate typen og ikke den typiske runde, og sliter med å få tak i pærer som er sølv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du ikke alene om.. Hvilke pærer har du? Jeg har den flate typen og ikke den typiske runde, og sliter med å få tak i pærer som er sølv...

Ta et søk på GS med disse nummrene:

S25BA15S

12V5WT10

Der har du til blinklys forran, bak og på sidene, det er forresten kampanje priser på de nå.

Akkurat som det var da jeg kjøpte dem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta et søk på GS med disse nummrene:

S25BA15S

12V5WT10

Der har du til blinklys forran, bak og på sidene, det er forresten kampanje priser på de nå.

Akkurat som det var da jeg kjøpte dem :-)

Er de '12V5WT10' til sideblinklysene på skjermen eller foran? Har LED både på sidene og bak så trenger bare de framme. Og de har den tappen som er på 12V5WT10, men ble litt usikker siden det står 5W, altså 5 watt, mens de jeg har nå er på 21 watt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff huff skal være glad jeg ikke var med :P heheh da måtte jeg ha arrestert dere på den boss snikingen:P hehe

Tatt på fersk gjerning der...

Budget Racers :)

Stå på SeiKo... gleder oss til bilder!

Før neste treff (søndag 28.juni) så arrangerer BMWCCN Hordaland Banekjøring på Voss lørdag 20.juni hvor alle kan delta (altså alle BMWCCN medlemmer). Noen som er interessert i å delta her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baah heldiggriser. Brukte ettermidagen på og skrape opp motorsyklister fra asvalten så gikk glipp av min planlagte stilfulle entre på to hjul med lyd lys og karaoke. Men men te neste treff er nok bimmern klar med nyrenovert is motor så vi kan flise disse gutta som må kompansere for egne mangler med to ekstra stempler.

Brukte ettermiddagen til å skrive skademelding ](*,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...