Gå til innhold

*Bimmerstreff i Bergen* Se bilder fra siste treffet 22.07!!!


 Share

**LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?  

106 stemmer

  1. 1. **LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?

    • Alternativ 1: Fast treff første søndagen hver måned.
      26
    • Alternativ 2: Fast treff andre søndagen hver måned.
      7
    • Alternativ 3: Fast treff tredje søndagen hver måned.
      5
    • Alternativ 4: Fast treff fjerde (siste) søndagen hver måned.
      68


Anbefalte innlegg

Her var det stille ja. Tyder på lite oppmøte kanskje? Jeg kom meg litt seint avgårde, så når jeg ankom rett over kl 20 var det ingen bimmere å se, så kjørte hjem igjen. Men om noen av dere som var der tok litt bilder hadde det jo vært kjekt å se da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk med meg finalen på eikås, var jo litt dårlig vær, hvertfall tidligere på dagen, så var ikke så mange bilene med. Men var jo gøy selv om. Litt morsomt, jeg var der med broren min, som har en 3. generasjons camaro, mens jeg har en e36 coupe. Og det var faktisk en 3. gen camaro og en e36 coupe som deltok. Så ble litt partisk heiing når de kjørte mot hverandre. Brodern ble litt overlegen når BMW'en tapte :?.

Noen som tilfeldigvis vet hva motor som står i den? Blå coupe, med megaschvære dekk bak, og spoiler med hvit skrift oppå. Sjåføren het Ronnie Rokstad såvidt jeg fikk med meg.

Bilde, hvis det hjelper:

do2cwxoox8aeb14loz8p.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...