Gå til innhold

*Bimmerstreff i Bergen* Se bilder fra siste treffet 22.07!!!


 Share

**LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?  

106 stemmer

  1. 1. **LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?

    • Alternativ 1: Fast treff første søndagen hver måned.
      26
    • Alternativ 2: Fast treff andre søndagen hver måned.
      7
    • Alternativ 3: Fast treff tredje søndagen hver måned.
      5
    • Alternativ 4: Fast treff fjerde (siste) søndagen hver måned.
      68


Anbefalte innlegg

Bilder kommer!! Var hele 33 biler!!

Nesten 20 stk var M. Nye og gamle M3'er og M5'er.

Og en B12 8 serie.....helt sinnsykt!!!

Tok helt av!!!!

Hehe...

Tror nok ikke d er noen bilder.

4 biler, 2 stk var M :-)

Vi er for dårlige til å møte opp altså!

Har tenkt på å ha noen lapper med info om våre treff liggende i bilen og legge under vidusviskere til BMW'er som man kommer over.

Altså, BMW'er som ser ut som om eieren er interessert i noe slikt.

En idè, eller bare tull?

Eks:

"Hei, vi ser du bryr deg om BMW'en din.

Hva med å bli med på treff?

Siste søndag i hver måned, Arenum v/danmarksplass kl 18:00.

Se bimmers.no for mer info.

Hilsen Bergens BMW entusiaster!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært et utrolig bra oppmøte på vårparten 2009... dessverre litt dårligere nå i høstsesongen, men uansett så er det ingen dum ide å ha slike treff. Det er faktisk en god del som ønsker å delta. sikkert en 20 stk hver gang, men rett før treffet kan det koke ned i et ganske lavt antall biler.

Som tidligere bilder fra tidligere treff så ser man jo hvilket nivå det har lagt på.

Uansett lurer jeg selv på å ta turen hjem til go'byen og stille på treff i slutten av neste måned.

Uansett så blir det bra til våren igjen hvor vi helt sikkert får til treff med cruising og kanskje med flere aktiviteter.

Så til dere som ikke har deltatt på treff på vårparten dette året, så skjønner jeg hvorfor det kan føles litt "meningsløst" å stille opp som 4 bimmere... MEN med litt iver og entusiasme, kan må få til det man vil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ikke noe dumt å drive litt kampanje rundt omkring, jage med seg litt folk!

Har prøvd litt, men har ikke hatt så mye hell. :roll:

Fikk vært innom en del treff på våren, da turnus ikke traff like ille hver gang.

Men så kom det ny turnus og alt ble bare vanskelig... :evil:

Kjekt at det alltid er noen som stiller opp, og enda bedre når det blir tatt bilder(evt film). Hjelper kanskje litt på interessen i tråden osv.

Prøver å ta bilder hver gang jeg er med, selv om det bare er noen få.

Men hadde vært litt artig å finne på noe litt innimellom og, som feks photoshoot kvelden. Legger til forslag som mini-cruising, sosialt treff rundt en matbit, dra sammen på happenings(som feks banetreff) og generelt litt smått spredd rundt. Men selvfølgelig med det siste søndag i mnd treffet som hoved happening. Just my two cents! :wink:

Er for øvrig lett med på noe greier en dag denne uken(har fri), selv om bilen ikke er helt 100% etter stygg mishandling på bane her nylig(har det meste på video, huff) :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke blitt noe treff på meg heller de siste gangene..

Siden bilen står i sju steiner med knekt bakfjær, rust, sprekker i frontrute++++ Her blir det vinterjobb! o.O

Men satser på å komme sterkt tilbake med ny bmw straks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dokkar som e på disse småtreffene om kvelden på lagunen og åsane..? (sikkert andre steder også..)

E jo et lite bilmiljø...ser ut som noen møtes jevnlig.

Og forresten, eg liker å ta en del kjørerturer of course! Noen som har "ruter" å anbefale? I bergensområdet da, tenker på når man skal ut å cruise i en times tid :-)

Har vel kjørt over alt nå! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dokkar som e på disse småtreffene om kvelden på lagunen og åsane..? (sikkert andre steder også..)

E jo et lite bilmiljø...ser ut som noen møtes jevnlig.

Er vel for det meste rånere?

For sånn småkjøring/råning, så holder jeg meg stortsett på Os, men blir noen turer nedover til byn. Kjenner desverre ingen lenger(tilnærmet) som er ute om kveldene og triller i Bergensområdet, så noe særlig "henging" blir det ikke.

Standard stripen min i bergensområdet er vel å kjøre nedover mot lagunen (via fanafjellet da jeg bor rett over på andre siden), ned på sjølinjen, byn via danmarksplass, så kebab spising med en venn eller to, og så oppover igjen til E39, via Os sentrum og så hjem :P

Er nok ute litt i helgen og triller, før jeg slenger på vinterdekk.

Har ikke kjørt bil på en uke nå, har ikke vært utenfor døren en gang... svineinfluensa er artig!

Endelig frisk!

Send PM/skriv her om noen andre er ute og triller i helgen! Minitreff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergen er faktisk en veldig dårli råneby :S

Snusfenrik: Svineinfluensa altså? Det kunne ikke ha vært arti....hehe

Vil egentlig ikke si meg enig i det. Bergen har vist flere ganger at det er et stort og engasjert bilmiljø i Bergen, Men Politiet er veldig agressive mot aktiv råning. Dårlige parkeringsmuligheter i Bergen sentrum og nær omegn er nok en del av grunnen til et splittet bilmiljø. Det blir som regel til at folk samler seg i småpuljer rundt om på forskjellige plasser.

Rånerne som står har en tendens til å oppføre seg idiot ovenfor andre utenforstående så flere har nok opplevd å føle seg mislikt. Men det er jo da vi skal prøve å få til det vi gjør og har gjort i denne tråden ;)

Setter det nok sikkert litt på spissen mtp rånere, men jeg vil påstå at jeg er mer en bilinteressert enn en råner dersom man ser på en råner som en livsstil og væremåte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner endel av de som står på lagunen, og det er ikke noe treff greier.. Bare kompiser som møtes og henger litt innimellom :)

Selv "henger" jeg ofte på nesttun. Selv om det er blitt lenge siden nå.. Blir lite tid til overs med båtbygging og godkjenning av cab kommende rett over vinteren.

Hadde forresten vært artig med ett slags "treff" en dag med vinterbiler og påfølgende kebab..osv.. :) Viktig å holde interessen ved like!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

janei, nesttun er kansje eneste plassen som virker som en plass der du kan se ungdommer som er bilinteresserte.

Jeg har ikke bodd her lenge så kan ta feil.

Os er en råneplass, men veldig mange biler som ikke faller i smak, litt harry opplegg og masse volvo....

Hadde vært arti å samle oss en dag og fare på kebab eller noe.

Ser også at det er veldig mange som ikke møter opp, kansje problemmet ligger i at det er siste søndag i måneden?

Er jo som oftest sånn at ting gjøres på slutten av måneden, derfor passer det litt dårlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Os er en råneplass, men veldig mange biler som ikke faller i smak, litt harry opplegg og masse volvo....

Det er mye pga Os VGS der store deler av de som går på maskin osv kjører volvo o.l. Er en del BMW i Os, men ikke alle er like strøkne for å si det sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...