oksen Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Leter etter noen nye felger til sommeren. Har kikket på disse fra gs, hvem tror dere kommer til og se best ut ? Noen som har noen bilder av disse på biler også ? http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /45611.jpg http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /45738.JPG http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /45727.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Disse.. Uten tvil! Edit: Helsike. Mener på de øverste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 LETT nr1 =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 NR1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oksen Skrevet April 14, 2009 Forfatter Share Skrevet April 14, 2009 Syns de csl felgene her ser ganske bra ut, noen som vet hvor jeg kan få tak i disse i norge ? http://www.europeanautosource.com/produ ... ts_id=1384 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Jeg fikk mine Hartge classic replika felger på i dag stoooor fornøyd skal oppdatere tråden min med no bilder etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kennetht Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Jeg fikk mine Hartge classic replika felger på i dag stoooor fornøyd Ditto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Gå for nummer 1 om du velger mellom de der!! Csl look felger selger de vel på Gs eller??? mulig jeg tar feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Nr 2 passer ikke på en E46 (ser audi ut). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Gå for nr 1. Nr 2 ser audi ut som sagt og nr 3 passer ikke på standard sedan synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Blant de 3, så gå for nr 1 mørke biler bør ha "rene" lyse felger. Gullfarge hadde nok ikke passet så bra. Biler med lyse farger kan leke litt mer med farger på felger, syntes nå jeg F.eks hvit bil med gullfelger er jo tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oksen Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 Da valgte jeg felg nr 1 og jeg satte de på i dag. Men de er jo altfor store ! Subber i hver eneste sving og humpel. Jeg spurte til og med han som solgte de til meg om de subbet på min bil men det gjorde de vist ikke. Noen som vet om det er mulig å bytte de inn igjen, har kjørt ca 1km. De så jo utrolig bra ut da:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macpål Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Da tok han feil gitt..... spurte du han før du kjøpte de, å han sa til deg at de ikke skulle subbe? Rart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oksen Skrevet April 24, 2009 Forfatter Share Skrevet April 24, 2009 Ja jeg gjorde det, skal dit i dag å spørre om jeg får byttet de. Alle kan ta feil men da håper jeg virkelig de lar meg bytte de også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Hvis forhandler har sagt at de ikke skal subbe, kan han jo ha tenkt på en bil uten senk. Har du senket din mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå