Gjest Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Bilder er ute nå ! link: http://www.flickr.com/photos/simonhh/se ... 1669/show/ Tider: Pga mye vann og grus ble banen endret. Beste tider: Smake biter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Blir det forskjellige klasser? om jeg melder meg på så risikerer jeg ikke å kjøre mot en m3 eller slikt? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Sendt mail Hva koster det forresten? Og er det no krise om man ikke har så enorm motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 100 for bmwccn medl. og 200 for ikke medl(vi trur denne ikke medlem prisen er bestemt, mulig den blir justert noe, men da ikke opp.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Blir det forskjellige klasser? om jeg melder meg på så risikerer jeg ikke å kjøre mot en m3 eller slikt? hehe kjører en og en bil. så ingen prob. er flere den med under 150hk som kjører like fort som de med M.power. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 jeg er påmeldt og stiller opp! Åssen er dagen lagt opp egentlig? hvor mange biler har dere regna plass til? Blir det felles grilling av noe slag? hadde vært ålreit med en grill å varme fingre og noen pølser med og juge litt samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 synd dette er på en fredag... :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 synd dette er på en fredag... :/ Ikke lett å tilfredstille alle. Håper du får andledning annen gang da . Sikkert en fordel for mange også at det er på fredag. Enkelte slutter kansje tidlig på jobb og trenger ikke bekymre seg for at de må opp tidlig dagen etter. Helger er ikke lett å få bane, samt at det koster en hel del mere og leie. Edit: jeg er påmeldt og stiller opp! Åssen er dagen lagt opp egentlig? hvor mange biler har dere regna plass til? Blir det felles grilling av noe slag? hadde vært ålreit med en grill å varme fingre og noen pølser med og juge litt samtidig Regner med tak på ca 15 biler. Mat/drikke må enn sørge for selv da ingen av styremedlemene ønsker styre med dette nå til fredag. Mulig noen tar med seg engangs grill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 engangsgrilll er topp. men dere må ta med søppla etter dere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 må rydde borte som hjemme selvsagt hvor mange ser det ut til at vi blir? og hva slags biler er det folk stiller med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 må rydde borte som hjemme selvsagt hvor mange ser det ut til at vi blir? og hva slags biler er det folk stiller med? Ja nå fikk du svaret Chris. Håper du hadde en fin kveld Noen fra treffet som kunne tenke seg å skrive en artikkel fra dette treffet til FF bmwccn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 jeg hadde knall fin kveld! BMWen fikk kjørt seg skikkelig alle hjørnene og felgene på bilen er røde hehe også gikk det med et grøftelys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 noen som får lagt ut noen bilder snart eller?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Bildetid: http://www.flickr.com/photos/simonhh/se ... 69/detail/ Noen utvalgte: Så det var flere der med kamera. Også en med en skikkelig Canon paparazzilinse, så håper å se noen flere bilder. Gjerne med meg i aksjon på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Noen andre som har bilder og bidra med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå