cube Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Meget fin den M3en E30 M3 er bare skikkelig tøffe biler Digger den breddingen som er på disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Hehe Nei, det er nå visst mer en nok med en garasjestøver Vi er som det nevnes, 3 brødrer med en hver Kun søstera mi igjen nå Men ja, den røde er veldig bra! (ikke sport evo nei). Den kunne trengt litt mer senk. Så det er nok på plass til neste sesong. Skinn interiør og ny eksos er også på ønskelista! Kommer til å bli en intern konkurranse av hele greiene! Ikke bra dette her Første mann til å hive ut strikkmotoren da, og få inn en skikkelig BMW motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet August 8, 2011 Forfatter Share Skrevet August 8, 2011 Hehehe.. Fristelsen er absolutt til stede!! Spesiellt nå som det er mulig/lettere å få 3,2en godkjent! Bare ett problem igjen.. bilen min har bare vært i landet i 5år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet August 13, 2011 Forfatter Share Skrevet August 13, 2011 Brodern har tørket støv av de gammle hjula mine og prøvd de på sin M3! Hva syns folket? Her er ett bilde av de gammle hjula til Ingvard: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Syns senteret ble litt for rundt i kantene til at det passer perfekt, om du skjønner? Like tøft med de gamle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Synes det ble en million gang bedre de forrige kledde ikke en m3 i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 13, 2011 Share Skrevet August 13, 2011 Synes det ble en million gang bedre de forrige kledde ikke en m3 i det hele tatt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Skulle vert 18", men de satt bedre enn de gamle alikevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet August 17, 2011 Forfatter Share Skrevet August 17, 2011 Syns senteret ble litt for rundt i kantene til at det passer perfekt, om du skjønner? Like tøft med de gamle Ja, jeg tror jeg skjønte hva du mente. Men er langt fra enig Skulle vert 18", men de satt bedre enn de gamle alikevel Må du slutta å tulla Bjørn! 17" e perfekt på E30 M3! Ikkje meir å diskutera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvard E30 325 Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Kunne ikke vert mer enig;) Ble en ny bil med di nye felgene. Etter at eg har kjøpt felgene av Øystein er vi i gang med og vøle dem, eller det vil si Øystein ordner det meste mens eg bare blir oppdatert per mail;) Ganske lukrativ ordning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Den hvite var jo übergrom med de hjula! Mye frekkere enn de gullfarga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2012 Hallo godtfolk Har vært fryktlig lite aktiv på Bimmers for tiden! Men her kommer en liten oppdatering M3en har nå fått selskap av en annen 3`er En litt større og mer bruksvennlig sådan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå