ProjectE39 Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Er det mye mas med å ettermontere facelift-lykter på E39 med xenon og auto høydejustering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 spørs om du har xenon i pre-facelift lyktene dine, hvis ikke må du inn med sensorer osv. på bakakselen for å få høydejusteringen til å virke+ at du må montere lyktespylere. Men å bytte selve lyktene er gjort på 10 min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ProjectE39 Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Jeg har nivåregulering og xenon fra før, trenger bare nye facelift-lykter med angel eyes i... Er de GS har Hella-lykter?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 ja da er det jo bare til å bytte lyktene, gs er vel de som er dyrest på de lyktene, så ville kjøpt ifra koed eller schmiedmann, jeg kjøpte fra koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 spørs om du har xenon i pre-facelift lyktene dine, hvis ikke må du inn med sensorer osv. på bakakselen for å få høydejusteringen til å virke+ at du må montere lyktespylere.Men å bytte selve lyktene er gjort på 10 min. Dette er forøvrig kjapt gjort, greier det på en 2 timer, må av med høyre bakhjul for å montere nivåsensor + noen deksler under og dekselet inni hjulbuen foran, deretter må du trekke til siden gulvmatten på passasjersiden + ta av sparkepanel skru ned lysmodul og kople deg inn der. Men dette står veldig greitt forklart med bilder i monteringsveiledningen som følger med i ombyggingsettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ProjectE39 Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Som sagt så har jeg xenon originalt, og da trenger jeg bare å bytte lykter? Har ikke bi-xenon da, men passer pærene rett i de nye lyktene? Eller skal soklene flyttes over? Greit å vite før jeg bestiller liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 du trenger bare å bytte lyktene, alt følger med, tilogmed adaptere for koblingsstykkene følger med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ProjectE39 Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Nice! =) Da trenger jeg kun å bestille lyktene hos GS =) Er prisen hos GS pr stk eller pr par? Regner med de er pr stk, men verdt et forsøk.. Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 prisen er vel pr stk, hvor mye koster de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ProjectE39 Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Rundt 2600,- mener jeg det var.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 det er ikke hella lykter isåfall, og ihvertfall ikke med xenon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 det er ikke hella lykter isåfall, og ihvertfall ikke med xenon Nei, for Hella sine lykter koster ca rundt 10 000,- for ett sett, men dette er jo med alt du trenger ikke bare lyktene, så lyktene får du vel til en 3-4000,- pr stk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 hva mener du med alt du trenger? de adapterene for koblingsstykkene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 hva mener du med alt du trenger?de adapterene for koblingsstykkene? Alt du trenger for å bygge om fra Prefacelift eller Facelift med Halogen. Altså, lykter, pærer, kabelsett, ballasater, motstander og nivåsensor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ProjectE39 Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Det er disse jeg tenker på fra GS: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /43476.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå