Gå til innhold

Megastrøken E30 M-tech 1

Share

Anbefalte innlegg

Så ut som min bil når han startet på den. Ble nesten litt misunnelig på M-tech'en jeg nå :P Ufattelig pen bil. Inspirasjon til når jeg skal fikse opp bilen litt.

Men de felgene, er det ekte Alpina eller kopier? Noen som har info? Har voldsomt lyst på noen prikk like til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte en god halvtime på å gå gjennom den tråden. Fantastisk resultat han ender opp med 8) Likte spesielt powercoatingen av toppdeksel og innsug. Det har blitt sjeldent å se en så pen M-tech 1 på veien, så det er en lettelse å se at de fortsatt er der ute. Fikk skikkelig inspirasjon til å gjøre det samme med touringen. Men jeg mangler garasje :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de felgene, er det ekte Alpina eller kopier? Noen som har info? Har voldsomt lyst på noen prikk like til sommeren.

Hvis han fortsatt har 4-bolts så er det kopier :) Får ikke ekte Alpina til 4-bolts i større enn 16".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han fortsatt har 4-bolts så er det kopier :) Får ikke ekte Alpina til 4-bolts i større enn 16".

Det var 4-bolts ja. Vet du noe om evt. merke og hvor sjeldne disse er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...