PenguiN- Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2009 Takk takk morteym! kommer flere bilder når neste mod er montert.. Kjøpte felg,dekk,spacere og bolter ilag, så regner med GS har gitt meg rette boltene til hjula med spacere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 Ble påkjørt bakfra i dag heldigvis ikke store skaden, kun sprukket lakk og noen lakkroser på bakfanger. bilen står på Strandveien auto (bmw) nå! bilder kommer med ny fanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 synd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 Synd og synd, litt synd at jeg må kjøre rundt med skadet bakfanger i en uke, men ikke så synd når jeg fikk velge meg en helt ny fanger fra GS bildelers katalog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Synd og synd, litt synd at jeg må kjøre rundt med skadet bakfanger i en uke, men ikke så synd når jeg fikk velge meg en helt ny fanger fra GS bildelers katalog Blir det samme fanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 De felgene satt som et skudd!! Bra valg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2009 ps; Dette subber ganske kraftig med mer enn 2 i bilen bare så dere vet det. Mulig jeg går ned til 1 cm spacere bak. (rear-add on og CF leppe + chrome grill til salgs i deler til salgs forumet). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2009 Update: Rieger GTR bakfanger montert. kommer mer updates. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Bilen var flott helt til du gjorde det der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 syns bilen kler den fangeren jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Bilen var flott helt til du gjorde det der... Der kom første Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå