awt Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Ivrig86 hadde disse tingene på sin M3 også. Jeg er også en av de som synes panseret bør lakkeres. Jeg er ikke helt fan av store flater som er andre farger enn bilen, jeg liker mye bedre når man bare har mindre detaljer rundtom i en annen farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Du må ikke finne på å lakkere rillene i bilen farge! Beklager, men det vil se helt latterlig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Det du må gjøre Markus, er å lakkere panseret i bilens farge, og la luftintakene være karbon, samt skaffe deg sorte nyrer. Du må kvitte deg med de orange blinklysene og få taki Angel Eyes i Xenon look. Da vil det se bra ut. Synes ikke det sto i stil akkurat der. Det som passet, var at du har karbon leppe på fangeren. Vi kan snakkes videre når det gjeder lakking av panseret Markus. Det er det JEG synes du skal gjøre. Ikke at du må gjøre det :- ) Mathias. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2009 mathias, med CSL bakluka i carbon så blir det bedre Desverre er det en del tilpassing som gjenstår, bare skjønner ikke helt hvor det må justeres for å få det lina opp perfekt..argh! Blir å bruke morgendagen på å ta av fangeren og prøve å få alt til å passe bedre. håper det blir bedre da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Vet ikke jeg Markus, om det faktisk blir bedre. Min mening er at en litt diskrè CSL bakluke er finest. Når det er bare kjennere som ser at det er noe uvanlig med den bakluke. Å at ikke 13-åringer flest ser at bakluka er en annen farge/carbon, om du skjønner meg. Tror det blir best slik. Ang tilpassing Markus, kan sikkert hjelpe deg. Vet ikke om jeg har tid i morgen, men vi får se. Tar kontakt om jeg har tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Mente at det blir litt bedre "flow"..nå er den liksom veldig kul forann og litt kjedelig bak..ja, fint om du har lyst å komme opp å hjelpe til.. PS: takk til n0stra og dama hans for hjelp til montering i går! det setter jeg stor pris på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Få lakkert panseret i bilens farge, og behold rillene i carbon!! Den kvite M3`n e marge FEIT med den løsninga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Få lakkert panseret i bilens farge, og behold rillene i carbon!! Den kvite M3`n e marge FEIT med den løsninga! Du må IKKE finne på å lakkere carbonpansret nei. Mye råere slik det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Æ blir ikke å lakkere panseret, kall mæ gjerne "poser" men æ har ikkje kjøpt ett carbon panser for å gjemme det under lakk, da kunne æ like gjerne kjøpt glassfiber etter MI meining. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Æ blir ikke å lakkere panseret, kall mæ gjerne "poser" men æ har ikkje kjøpt ett carbon panser for å gjemme det under lakk, da kunne æ like gjerne kjøpt glassfiber etter MI meining. Enig med du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Æ blir ikke å lakkere panseret, kall mæ gjerne "poser" men æ har ikkje kjøpt ett carbon panser for å gjemme det under lakk, da kunne æ like gjerne kjøpt glassfiber etter MI meining. Da rægne æ me det blir csl b.luka i cf, og film på taket!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Bilen SKRIK etter CF bakluka og tak nu ja..nu e den "rå" forann liksom og kjedelig bak..får se ka som skjer tell jul, skal ønske mæ gavekort på GS hos mamma og pappa osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Kveldens siste bilde Takk for fine kommentarer, er skikkelig usikker ang grillen..er enig i at det blir kanskje litt veldig sort forann? Syntes den minner litt om Loaded nå jeg:) Men ble døds bra i hvertfall, er både for og imot lakkering av panseret:) også.. Utrolig rå den bilen din. Blir konge hvis du skal ha CSL Carbon bakluke og Carbon tak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 det der er ikke loaded. det er reloaded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Boost det er mei ja:) å her er min M:) lakkering blir nok finast trur eg ja.. ser ut som den er krasja uten:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå