Gå til innhold

2000 BMW 318CI /"spessielt" interiør montert.

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 398
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke skyt meg, Markus, men jeg synes den ble litt for dominerende i fronten :? Likte den gamle bedre, faktisk...

Får se når du blir med meg og henter den i morgen Eirik...

Marcus har overlatt den i min varetekt mens han er på ferie.

Er vel det som kalles "trust the man" 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Ble bra med leppa synes jeg!

Ser mye mer mandig ut ;) Hehe..

Sto faktisk og vaska bilen min 50m unna din i helga, men turte ikke og gå opp for og kikke litt ekstra på bilen din i fare for og bli shot on sight :P

(Hadde ikke likt det selv hvis noen hadde rusla inn på gårdsplassen min og begynt og sirkulert rundt min egen bil)

Kom igjen, fortell fortell :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anders, huh? hvor var dette?? så bilen min respektabel ut? vet at jeg ikke vasket den på søndag, en av di få dagene jeg ikke har vasken den siden jeg kom hjem fra syden..håper ikke det var da :( skulle jo bare kommet opp, men, hadde du rørt hadde det nok blitt ett basketak :P

Takk skal du ha, du vet jeg liker din bil meget godt også! :)

Caaato: takk skal du ha! på en måte var den nok litt mer gjennomført når den gikk på finnsnes, men det kommer seg når jeg får...får....hehe, når jeg får det som kommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anders, huh? hvor var dette?? så bilen min respektabel ut? vet at jeg ikke vasket den på søndag, en av di få dagene jeg ikke har vasken den siden jeg kom hjem fra syden..håper ikke det var da :( skulle jo bare kommet opp, men, hadde du rørt hadde det nok blitt ett basketak :P

Takk skal du ha, du vet jeg liker din bil meget godt også! :)

Var på lørdagseftan i Trondheim, besøkte en kompis så vaska bilen utenfor huset til faren hans, husker ikke helt hva veien hette, men var en to-tre fartsdumper på vei inn dit :P

Jada, så bra ut på avstand hvertfall, sto nede i veien og så litt på den der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...