PenguiN- Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 hear hear! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Ikke skyt meg, Markus, men jeg synes den ble litt for dominerende i fronten Likte den gamle bedre, faktisk... Får se når du blir med meg og henter den i morgen Eirik... Marcus har overlatt den i min varetekt mens han er på ferie. Er vel det som kalles "trust the man" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2009 hehe, regner med bilen blir hentet i dag? og Johnny, jeg har ingen betenkeligheter med å gi deg den slags tillit da jeg vet at den kunne ikke vært i bedre hender Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2009 Til å være den eneste (?) på forumet med denne kombinasjon av leppe og fanger var det ikke så mange som hadde så mye å si :/ meen, da tar jeg det som tommelen opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Bilen din ble FET med den fangern og leppa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1915427 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 lekker bil må jeg si! likte stuket og fargen godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2009 Takk takk! varmer ett (solbrent) hjerte å høre slikt når man er i syden gleder meg til skattepengene kommer, da blir det fler mods : )) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 Nye mods på vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Nye mods på vei Interessant, kom med noen teasers da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 hehe, jeg er fristet, men tror ikke jeg skal avduke det helt enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Ble bra med leppa synes jeg! Ser mye mer mandig ut Hehe.. Sto faktisk og vaska bilen min 50m unna din i helga, men turte ikke og gå opp for og kikke litt ekstra på bilen din i fare for og bli shot on sight (Hadde ikke likt det selv hvis noen hadde rusla inn på gårdsplassen min og begynt og sirkulert rundt min egen bil) Kom igjen, fortell fortell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Strøken bil du har! Ser "en del" bedre ut nå enn da den gikk på Finnsnes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 Anders, huh? hvor var dette?? så bilen min respektabel ut? vet at jeg ikke vasket den på søndag, en av di få dagene jeg ikke har vasken den siden jeg kom hjem fra syden..håper ikke det var da skulle jo bare kommet opp, men, hadde du rørt hadde det nok blitt ett basketak Takk skal du ha, du vet jeg liker din bil meget godt også! Caaato: takk skal du ha! på en måte var den nok litt mer gjennomført når den gikk på finnsnes, men det kommer seg når jeg får...får....hehe, når jeg får det som kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Anders, huh? hvor var dette?? så bilen min respektabel ut? vet at jeg ikke vasket den på søndag, en av di få dagene jeg ikke har vasken den siden jeg kom hjem fra syden..håper ikke det var da skulle jo bare kommet opp, men, hadde du rørt hadde det nok blitt ett basketak Takk skal du ha, du vet jeg liker din bil meget godt også! Var på lørdagseftan i Trondheim, besøkte en kompis så vaska bilen utenfor huset til faren hans, husker ikke helt hva veien hette, men var en to-tre fartsdumper på vei inn dit Jada, så bra ut på avstand hvertfall, sto nede i veien og så litt på den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå