Gå til innhold

nok en e46 med todelt lakk=) denne gangen en touring=)

plugg69
 Share

Anbefalte innlegg

har i lengre tid irritert meg over to store bulker i taket på touringen min.. og steinsprut i panseret.. så nå bestemte jeg meg omsider for å få det tatt.. fikk en kompis til å se på det, og det viser seg at det var femten(!) store og små bulker i taket.. shit.. anyway, bilen har iallfall fått pussa ned og lakkert panser og tak svart, så nå er det litt blåfarge på panseret igjen så er den ferdig i kveld=)

c8q6sp79l12tk75sjw9s.jpg

skal legge ut nytt bilde i kveld..

slik så den ut før

ynfxdatreaivj58knpt2.jpeg

og slik så dn ut etter fire timers vasking i fjor.. leppa kommer på når telehivene er borte.. :P

2ny6rbrm3fzld7aqx1el.jpg

har og originale m3 speil liggende.. noen som vet om det går an å modde festene til å passe på e46 touring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kan jeg gjøre.. må ta noen nye bilder når jeg kommerhjem og har shina den skikkelig.. er en vanlig m-sport... eller den har alle m-pakkene.. svart stoff/alcantara og svart tak.. åsså har jeg revet ut originalskjermen og montert en alpine dobbeldin hovedenhet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jupp.. er fordeler med det og.. purken tror det er originalt.=) bilen er forøvrig ferdiglakka nå, men fikk ikke tatt bilder i kveld.. blei pittelitt støv i lakken, så jeg må rubbe den og polere når den er helt herda=) så nå er det hjem til nord å få tilpassa de originale m3speila jeg har, og så gjøre ferdig e30n<3:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

sånn ble det.. egentlig helt perfekt, i og med at det ikke skiller seg sånn ut.. =)

før lakkering..

3jxmbx23kc292ask4ikz.jpg

etter..

z08u0ipyrmhxrcqhyvds.jpg

6jx9c6f8xc4e388igr3s.jpg

ny klarlakk på panser etter litt uhell med den opprinnelige..

s1ruan9v428yrlvp7fo1.jpg

og til slutt et bilde av den andre prosjektbilen.. fikk på m50 innsug i går=)

cynrfzdq7tu75n0201iz.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...