plugg69 Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 har i lengre tid irritert meg over to store bulker i taket på touringen min.. og steinsprut i panseret.. så nå bestemte jeg meg omsider for å få det tatt.. fikk en kompis til å se på det, og det viser seg at det var femten(!) store og små bulker i taket.. shit.. anyway, bilen har iallfall fått pussa ned og lakkert panser og tak svart, så nå er det litt blåfarge på panseret igjen så er den ferdig i kveld=) skal legge ut nytt bilde i kveld.. slik så den ut før og slik så dn ut etter fire timers vasking i fjor.. leppa kommer på når telehivene er borte.. har og originale m3 speil liggende.. noen som vet om det går an å modde festene til å passe på e46 touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsby Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 meget pen tralle sleng opp noen fler bilder av den både innvendig og utvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 kan jeg gjøre.. må ta noen nye bilder når jeg kommerhjem og har shina den skikkelig.. er en vanlig m-sport... eller den har alle m-pakkene.. svart stoff/alcantara og svart tak.. åsså har jeg revet ut originalskjermen og montert en alpine dobbeldin hovedenhet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Såg ikke gæren ut før Blir moro å se hvordan det blir nå.. Men du må få sota helt frem! Ser mye bedre ut hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 den er sota helt frem.. den er originalsota bak, så fann vi ikke film som var mer lik.. er proffsota foran.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Åja hehe, såg så forskjelligt ut fremme å bak, så gikk utifra at den ikke var sota . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 jupp.. er fordeler med det og.. purken tror det er originalt.=) bilen er forøvrig ferdiglakka nå, men fikk ikke tatt bilder i kveld.. blei pittelitt støv i lakken, så jeg må rubbe den og polere når den er helt herda=) så nå er det hjem til nord å få tilpassa de originale m3speila jeg har, og så gjøre ferdig e30n<3:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 nydelig bil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 takktakk=) blir lakkert i strøket ditt.. eller, i valdres.. men er vel ikke så langt derfra til geilo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 sånn ble det.. egentlig helt perfekt, i og med at det ikke skiller seg sånn ut.. =) før lakkering.. etter.. ny klarlakk på panser etter litt uhell med den opprinnelige.. og til slutt et bilde av den andre prosjektbilen.. fikk på m50 innsug i går=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 Blei veldig bra med lakkeringa, men den bakpotta di er SVÆR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 hehe.. takktakk.. har hatt den potta en stund. egentlig lyst på to på hver side,men synes det er litt oppbrukt=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Syns den var finere helt blå jeg da Ellers så er den jo pen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 måtte prøve no nytt=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå