Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært med å arrangert disse mønstringene de siste årene. Pleier å være en hyggelig start på bmwccn-sesongen. I år kan jeg dessverre ikke delta, da jeg er bortreist denne helga. :(

Håper dere får en bra dag på Valle Hovin! Ta masse bilder slik at vi som har planlagt dårlig også får se!

Til dere som kjører "sportsvogn" - husk vårmønstringen for NSK på Øvrevoll helga etter, dvs den 10. mai. Litt info her:

http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora/melding.aspx?Id=519762

• Svar 156
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
I dag røyk vindusheisen, men har vi ny på plass i løpet av uka regner jeg med at vi tar turen :D

Hehe, veldig vanlig på e46 det har jeg lagt merke til. Godt det er veldig enkelt å bytte da :)

Skrevet

kommer vel til å stå å vente ved kjellstad i lier på gjengen fra vestfold, når sånn ca. passerer dere der, har vel ikke noe håp om å holde følge innover da men :D

Skrevet
kommer vel til å stå å vente ved kjellstad i lier på gjengen fra vestfold, når sånn ca. passerer dere der, har vel ikke noe håp om å holde følge innover da men :D
Joda, folket` roer ned om det står folk venter på Kjellstad :-). Få nr fra en av de på pm tillfelle de er forsinka så du vet når de passer.
Skrevet
Lurer faktisk på om jeg rett og slett skal kjøre om Drammen til oslo, bare for å henge meg på kolonna!

Møtt Helge på bensinstasjonen ved nedkjøringa til Vikersund da vel så har dere 4 mil ekstra selskap ;-).

Skrevet
Lurer faktisk på om jeg rett og slett skal kjøre om Drammen til oslo, bare for å henge meg på kolonna!

Jeg skal innom drammen når jeg drar, skal hente bror min...

Skrevet
Jeg, Medhios og en kompis som har tatt steget fra Nissan til BMW kommer også.

Beste vaske stedet i Oslo er U-wash på kalbakken!

A-dekk, kan ikke du ta moss-horten ferga igjen, så kan vi ta følge på motorveien :lol:

Vi skal ikke slå følge innover a Niklas?

Skrevet
Jeg, Medhios og en kompis som har tatt steget fra Nissan til BMW kommer også.

Beste vaske stedet i Oslo er U-wash på kalbakken!

A-dekk, kan ikke du ta moss-horten ferga igjen, så kan vi ta følge på motorveien :lol:

Vi skal ikke slå følge innover a Niklas?

Vi skal møtes ved vekta på e6 mot oslo :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...