Lars89 Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Ble gromt med felga! Du hadde fortjent pokal i dag! hehe... er nok mange før på lista... hehe Etter MIN smak er det ikke det. E34 Biturboen og E30M3-en på sida av dere var også utrolig gromme å burde tatt plassen fra den tragiske hvite E46n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 ja, det er no annet... men i gatebil sammenheng, burde jo e34en, den andre m3en og muligens den gamle til anders87 (!?) stått før på lista, PGA, SHOW faktor som gatebil er opptatt av... men i regnvær må de bare premiere noen... hehe... skulle likt å sett swirls, vaskeriper og hologrammer på diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Showfaktor går foran god smak. det har jeg skjønt for lenge siden Så dommerne satt inni Passaten til han ene og kjørte rundt å bedømte biler. PINGLER! Tror de bare ville bli ferdig med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 ja akkurat... tragisk det der... dumt de ikke hadde show and shine premie i år, som i fjor, og at det var regnvær hehe... den lista ville jeg vært på hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 16, 2009 Forfatter Share Skrevet August 16, 2009 Hadde nok lettere hatt mulighet til Show n' shine enn noe annet tror jeg. Men kan ikke forvente for mye med en sliten E36 heller. Men ikke for mye OT snakk her da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 ja, du mener det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Må si jeg likte GS-felgene bedre egentlig.. Ang blinklysene skulle du jo hatt noen som var gule Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Genuint lekre felger til BMW! Med litt mer senk fremme blir dette god knall. Angående blinklysene hadde det kanskje passet med mørke eller rett og slett satt på originale hvite? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Ser der ja Nå ble det sheriff med en gang! Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 16, 2009 Forfatter Share Skrevet August 16, 2009 Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Lekker bil! eneste som ikke falt i smak hos meg som jeg har sett flere kommentere er frontblinkerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Er det replica felger du har på eller org? Var og myste litt på den igår.. Utrolig størken og fin den var blitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 koed har noen ok blinkers fra sonar Ser litt bedre ut enn dem du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 16, 2009 Forfatter Share Skrevet August 16, 2009 Er nok bare replica desverre, men synes de ser bra ut likevel hehe Jobber med de blinklysene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Ble flott med LM. Utformingen var penere på disse, men fargen var bedre på gullfelgene syntes jeg i kombinasjon med lyktene;) Har ikke vurdert å lakke senteret på LM'ene i gull da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå