ZhilleN Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 Beklager så mye Ad|os, skal ikke gjentas.. Angående det med vectraen, er at det blir jo en del i mellom sikkert.. Det har jeg ikke råd til nå desverre.. Hvor mye kunne du tenkt deg i mellom forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 Pleier bare bli mye diskusjoner rundt det temaet vettu Send meg en PM med info om den, så kan vi snakkes der heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2009 Måtte til slutt gi tapt å sette på vinterdekk. Snøen her på srølandet pleier forsvinne i løpet av et par dager, så er egentlig ikke noe problem med sommerdekk. Denne gangen var det kommet litt snø, og det var meldt minusgrader til over nyttår, så måtte krype til korset. Først må det ryddes litt plass rundt bilen, så man slipper å gå i snø hele tiden På sommeren kjører jeg med 5mm spacere for å unngå at felgene skal gå inni fjærene, og det er bare et par mm klaring med dette. Likevel ser jeg på det som nok, da det er metallet på felgen som er et par mm ifra, og med strekk på gummien så er det ikke noen fare for at den kommer borti. Prøvde først å sette på vinterfelgene uten spacere, og det gikk så vidt. Bildet under viser hvor mye klaring jeg hadde å gå på. Valgt likevel å sette på spacere, da gummien tross alt beveger seg litt på felgen når det blir litt ballong. Fint å ha 5 ekstra mm å gå på Ja, det er skittent, og jeg var frista til å vaske, men med 5-6 minusgrader er det ikke det mest ideelle. Må vel få bilen inn i en oppvarma vaskehall snart så jeg får spylt av den Til slutt et bilde av ferdig resultat. Ikke akkurat like fint som på sommeren, men man har ikke alltid så mye valg desverre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 hahahahahahaha ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 ser hva felger gjør på bilen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 er det ikke vakkert med vinterdekk? hehe. tror du har omtrent like mye klaring fra coilover til dekk som jeg har på min bil, vet du hvor man finner oppvarma vaskehaller i området? skulle hatt en vask av bil, og hatt av framdekka og fått bprt litt møkk i fra coiloverne også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Man har ALLTID et valg, din slask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2009 @Sp|ff: Parko har egen selvvaskehall, og det var visst både oppvarmet og mulighet for å få varmt vann der. Sendte en mail og spurte Får ta en liten vaskeavtale der en dag hehe @Torek: Ok, man har alltid et valg, men jeg foretrekker å ha en bil jeg kan bruke, og da jeg ikke skal investere i en ny en må jeg nesten gjøre denne bittelitt brukervennlig Har forresten vurdert å sette vinterdekk på de orginale BBS 18", men er ikke helt verdt det da bilen egentlig skal vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Desember 24, 2009 Share Skrevet Desember 24, 2009 Så litt stusselig ut med vinterhjul, men de gjør de fleste andre også. Viktig å kunne bruke bilen . Garage Queens er litt pinglete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2009 Ser bedre ut mefd 16" alu enn 15" stål om ikke annet God jul folkens!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet Desember 25, 2009 Share Skrevet Desember 25, 2009 prøv noa rustne 15'' i stål a tror det nesten kunne ha blitt pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 25, 2009 Share Skrevet Desember 25, 2009 ..men er ikke helt verdt det da bilen egentlig skal vekk. Ser den Garage Queens er litt pinglete Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 25, 2009 Share Skrevet Desember 25, 2009 Finnes da mye annet rundt omkring som er værre å se på enn vinterhjula dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2009 Veldig sant det, men ser likevel ikke helt bra ut... Har egentlig tenkt at bilen burde opp en del nå som vinterfelgene kom på, men er litt i tvil. Bilen ble rundt 2cm høyere nå enn med sommerdekk, pga større rulleomkrets, så merker jo at det er lettere å komme seg fram enn tidligere. Likevel er det ikke store klumpene i veien som skal til før det dunker under bilen og i leppa. Det er sannsynligvis rundt 11-12cm klaring ved leppa i fronten nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Jeg synes det er helt greit å kjøre på vinter dekk om vinteren. Bilen blir jo bare så utrolig mye finere når man får på sommer hjula igjen etter en vinter. Da har man nesten glemt hvor bra den var og man har noe å se frem til når vinteren forsvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå