Gå til innhold

Orginal sub e39..


 Share

Anbefalte innlegg

Så vidt jeg vet har bilene med orginal sub, altså HIFI-lydsystem, Professional varianten av stereoanlegget med egen forsterker bak i bilen. Har du ikke dette men Reverse eller Business-anlegget har du heller ikke kontakter der.

Orginalsuben er også montert i en egen kasse som er skreddersydd for å ligge under hattehyllen og den er svindyr.

http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 1&type=new

Jeg har selv fundert på hvordan man kan plassere en sub under hattehyllen, men tror det blir mye jobb for å få det til å låte bra nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akuratt.

Jeg har alt kjøpt meg sub, og jeg har touring, og fått tak i rett sub av en hyggelig kar her på forumet.

Usikker på hva slags anlegg jeg har, men jeg har tv\navi, og cd-veksler, høytalere i taket osv, men mangler og få montert sub`n....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akuratt.

Jeg har alt kjøpt meg sub, og jeg har touring, og fått tak i rett sub av en hyggelig kar her på forumet.

Usikker på hva slags anlegg jeg har, men jeg har tv\navi, og cd-veksler, høytalere i taket osv, men mangler og få montert sub`n....

Vel, den kassen det henvises til her er for Sedan, om det er laget noen orginal løsninger for sub til Touring tviler jeg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke den stå over batteri på høyre side bak? Du må nok ha en forsterker også. Kan hende originale stereoen din ikke har utgang til sub.

Letteste da er å ta høynivå signalene til V/H foran å koble på en forsterker som takler høynivå.

PS: har en sub med 12" element som passer E39 touring rett i reservehjulsbrønn til salgs :) Falck medlemskap ordner dekk ved evt punktering ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...