Buzz Skrevet April 28, 2009 Skrevet April 28, 2009 Syke mann.. ser ut som om det er nok av arbeidslyst her ja! pøs på med bilder!
Ivrig86 Skrevet April 29, 2009 Forfatter Skrevet April 29, 2009 ja faen er treff i helga så gjør alt jeg kan for å bli ferdig =D Nå står det kun egentlig på di lyktespylerpumpene... bestilte di på BMW istad så di regnet med di kommer imorgen tidlig på fra sverige =D Får håpe på det!!! Jeg har ikke tatt noen bilder men en kamerat legger nok ut her etterhvert
dexter86 Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 Nå har det vært litt stille på denne tråden så vi slenger ut litt mere bilder! Det var en mengde med bilder... blir fler når bilen er vasket og ordnet.. så og si når den er FERDIG!
RoaldJ Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 ser ut til å bli ganske så bra vi kjøpte samme type coilovers, og er ganske fornøyd til daglig bruk. akorat passe stiv hvor lav har du den foran?
Ivrig86 Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 ser ut til å bli ganske så bra vi kjøpte samme type coilovers, og er ganske fornøyd til daglig bruk. akorat passe stiv hvor lav har du den foran? Tja si det hehe er ikke sikker... justerte til det så bra ut jeg =D
Ivrig86 Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 har forresten di største listene på hver side rundt vinduene + den på dørene i chrom om noen trenger. Original frontfanger med tåkelys + originale skjørt også i farge saphiresvart
Ivrig86 Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Skrevet Mai 4, 2009 har originalt Mtech understell også... alt selges billig grunnet plassmangel. Kom med bud på 92471575
S.Arnesen Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Mye kunne du tenkt deg for skjørtene? trenger egentlig bare venstre, men regner med at du selger de i par... hehe
Ivrig86 Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Skrevet Mai 5, 2009 Mye kunne du tenkt deg for skjørtene? trenger egentlig bare venstre, men regner med at du selger de i par... hehe Selger begge ja men billig hehe ligger bare å tar plass... 500 for begge. Ta kontakt på mobil eventuelt
S.Arnesen Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Mye kunne du tenkt deg for skjørtene? trenger egentlig bare venstre, men regner med at du selger de i par... hehe Selger begge ja men billig hehe ligger bare å tar plass... 500 for begge. Ta kontakt på mobil eventuelt Da tar jeg kontakt nærmere helga
Torek Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Går ut ifra at dette var din? Sykt pen var den iallefall!
///Martin Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 FLERE bilder da! Dette blir rått men fy f*** så mye cash du bruker da. Kunne jo kjøpt deg en ok 328 for det du har kjøpt til den 320`n nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå