EirikL Skrevet Mai 17, 2009 Skrevet Mai 17, 2009 Stilig med gullfelger på svart bil. Du har fått deg en skikkelig pen coupe etterhvert. Personlig synes jeg 20" er alt for stort på E46, men det blir jo subjektivt uansett
dexter86 Skrevet Mai 17, 2009 Skrevet Mai 17, 2009 jeg syntes bildene er feite.. søylen gir en god bakgrunn pluss at den gir fra seg et fresht lys. Søylen gir også enorm tyngde til bilde som er positivt. Bilen kommer godt frem og det blir bra bilder. Hvis dere er opphengt i kun bilen så ta closeup bilder og midt på lyse dagen. jeg liker sånne bilder som det her. litt mer fokus enn bare bilen.
Superbeetle Skrevet Mai 17, 2009 Skrevet Mai 17, 2009 Jeg likte bildene..eller motivene, men kvaliteten på dem var jo heller dårlig. Dvs var jo ikke skikkelig fokus på bilen på noen av dem. Forstår hva du mener, liker slike bilder selv, men her ble det mest fokus på den lyssøylen, mens bilen ble litt uklar i bakgrunnen..
Søreng Skrevet Mai 17, 2009 Skrevet Mai 17, 2009 Førøvrig veldig tøff location, men iom at bilen ble så mørk blir det stolpen som er motivet og ikke bilen.. ^^Dette bildet i ordentlig HDR og sylskarpt har jeg stor tro på at hadde blitt grisetøft. For du har både tøff location og tøft motiv, men kvaliteten på bildene ødelegger en god del desverre Tok en lynkjapp 2 minutts redigering med litt skapret og lys/fargeforbedringer.. Ikke rare forskjellen, men bildet har kjempepotensial om det blir tatt riktig fra starten av
Ivrig86 Skrevet Mai 17, 2009 Forfatter Skrevet Mai 17, 2009 Noen som hadde giddi å lagd avantar av det bildet med meg forran bilen? =D
Søreng Skrevet Mai 17, 2009 Skrevet Mai 17, 2009 Får ta noen tidligere på dagen en dag =) ELLER HDR hvis du har muligheten!!! Trenger speilrefleks og _bør_ ha stativ!
mAZE Skrevet Mai 17, 2009 Skrevet Mai 17, 2009 Får ta noen tidligere på dagen en dag =) Det trenger du ikke nødvendigvis. Synes det redigerte bildet gjorde seg betraktelig bare det.. Evt, bare få senket lyset på stolpen også, så blir det jo perfekt. Tøffe bilder og nydelig bil.
Ivrig86 Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Skrevet Mai 19, 2009 Får ta noen tidligere på dagen en dag =) ELLER HDR hvis du har muligheten!!! Trenger speilrefleks og _bør_ ha stativ! Stativ brukte vi iallefall =)
Ivrig86 Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Skrevet Mai 22, 2009 Nå fant jeg bilde av en E46 M3 som har lakka bakluka si sånn jeg tenkte å lakke min =)
Ivrig86 Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Skrevet Mai 22, 2009 Det ene vindu mitt har begynt å lage stygge lyder når jeg tar det opp å ned å går jævlig tregt noen ganger å stopper osv så tror jaggu jeg trenger en ny vindusheis gitt =D Noen som har det liggende? =D Er det bare motoren mann bytter da eller? Eller hele møkka inni døra? Knaser å står i fælt nedi der Ser di har brukt vindusheis motor på GS til 500 =) Men blir problemet løst da tror dere?
Ivrig86 Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Skrevet Mai 23, 2009 Da har jeg kjedet meg no jævlig idag så vasket bilen å prøvde den nye turtle wax ice pastaboks greia litt igjen... Ble ganske bra =D Tok litt bilder inni samtidig men med mooobilkamera hehe Så begrenset hvor bra det ble
Ivrig86 Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Skrevet Mai 23, 2009 Hadde forresten av dørtrekket idag også for å prøve å finne ut av vindu men var vanskelig å høre hvor lyden kom fra men så ikke no galt hvertfall... noen tips?? Faren min mente det hørtes ut som vaieren var litt revnet el noe?? Lite trolig det vell... ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå