Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skjønner ka du meiner ja. Men det var merkelig då, virka som felgane passa som dei skulle på senteren

Då kan di ikkje ha stått på E39, eller så mangle senterringa, merke da når du sette på felgane, om du kan bevega di litt opp å ned eller frå sia te sia.

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hør med GS om de har senterringer til deg. Er helt sikkert det som gjør at boltene dine løsner. Alle boltene jeg har sett til BMW har vært like så lenge de er tiltenkt alufelger.

Skrevet

Nå fant jeg noen senterringer på GS som ser rett ut :

Felgring Ø74,1--72,6

Det stemmer vel om e39 har 74.1 og e34 har 72.5 eller 6. Du på forrige siden sa 72.5, men vil tro det er 72.6 da? :)

Skrevet
Den var ikke dum!

Men vil nå tro den senterringen er rett ? :) Og hvis ikke kan jeg vel bare dreie av den

Du trenger større senterring, ikke mindre :wink:

Kjøp nye hvis de er feil, koster "ingenting" :wink:

DENNE oversikten er også veldig fin :wink:

Skrevet

Er da rett den der vel? :P Blir jo større?

Om en har e39 og skal ha på felger fra e34 med mindre senter går det ikke an å kjøpe senterring som er mindre :P Det funker jo ikke :P

Skrevet
hvordan blir det om man bruker bolter med kul istedet for kon? blir hullet ødelagt om man kjører på det en ukes periode?

Bolten vil jo få mye mindre anleggsflate, så den kan jo løsne mye lettere, å løsner de vil de jo bevege seg å ødelegge konen i felgen.

Skrevet

Orginale e39 bolter passer på disse felgene og alle andre bmw replica felger,skal ikke trenge noen spesielle,trodde det var like bolter på e34 modellen.Biltema har ihvertfall som passer (billigst)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...