Tore Diesel Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 Fikk tatt litt bilder, men ikke så mange. Slenger ut noen av dem her E60 M5 AC Schnitzer!
knut_olestad Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 Du har ikke flere bilder av E28 ved siden av E60`n?
Tore Diesel Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 Ny Z4 ( Med min 530 D Touring i bakgrunnen ) Fin 6'er
Tore Diesel Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 Du har ikke flere bilder av E28 ved siden av E60`n? Jeg har desverre ikke det Hadde som mål å få tatt myyye bilder i dag, men det skar seg litt.
Eksos Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Skrevet Mai 1, 2009 Har noen kanskje bilde av den skittneste bilen på treffet? Tror ikke det kan vere mye tvil om hvilken jeg tenker på Vil si treffet var vellykka, uten tvil! Skal få lagt ut resultatlista på ccn om ikke så altfor lenge..
Tore Diesel Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 Store mi ti... tok du bilda av bila da Tore? Hehe, blei tatt litt bilder før folk strøyk avgårde ja. Men var så vidt jeg rakk det gitt
Tore Diesel Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 Har noen kanskje bilde av den skittneste bilen på treffet? Tror ikke det kan vere mye tvil om hvilken jeg tenker på Vil si treffet var vellykka, uten tvil! Skal få lagt ut resultatlista på ccn om ikke så altfor lenge.. Hehe, tror jeg vet hvilken bil du tenker på ja Men den var ikke den styggeste, selv om den kanskje var den mest skitne Fikk desverre ikke knipsa noe av den heller
Eksos Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Skrevet Mai 1, 2009 Nei, begynner å bli fornøyd med hvordan bilen ser ut, selvom den er meget dårlig lakkmessig.. Bilen var nyvaska da jeg kjørte hjemmenifra, bare slik det er sagt
Tore Diesel Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 Nei, begynner å bli fornøyd med hvordan bilen ser ut, selvom den er meget dårlig lakkmessig.. Bilen var nyvaska da jeg kjørte hjemmenifra, bare slik det er sagt Skjønner hva du mener ja! Har forholdsvis kort vei jeg da, men bare på den korte Fannefjordstunnelen så ble den rimelig tilgrisa. Ikke så greit å holde bilen rein når tunnelen fungerer mer som ett dreneringsrør for saltvann, eksos og asfaltstøv!
Eksos Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Skrevet Mai 1, 2009 Her er resultatlisten http://www.bmwccn.no/moreogromsdal/Resultatliste2009.html Om noen har bilder de føler kunne passe bra på siden, kontakt meg!
Tore Diesel Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 Hvilken bil ble stemt frem til finest på treffet foresten? Det fikk jeg ikke med meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå