CrZyWiz Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Hei! 8,5x19 Breyton Vision selges med Kumho Supra Ecsta dekk i dim 235/35/19. 2 dekk slitt, 2 ok. Tror det er replica felger, men litt usikker i grunn. Selges rimelig 3500kr. Evnt byttes i Hartge Classic eller BBS CH\LM med mellomlegg fra min side visst orginale. Sorte felger kan også være av interesse. Send PM eller mob 95803477 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Pris med frakt på disse? vet du. For de tar nok jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje320d Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Kjøper hjula! Sende flere bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet April 25, 2009 Forfatter Share Skrevet April 25, 2009 Her er noen flere bilder: Av frakt kan jeg tenke meg ca 500kr via Tollpost på en europall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 http://www.gulesider.no/kart/#lat%3D108 ... %3Daddress her du bor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 Det stemmer Kim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 26, 2009 Share Skrevet April 26, 2009 ajaj.. blei langt unna det.. du er tommy du ja.. bytte mot stagene og klossa.. og 500kr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 Etter endel vurdering fram og tilbake er det blitt avgjort at jeg velger å beholde disse felgene fram til\visst jeg finner noen verdige avtakere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Hvor mye var det som manglet på at disse passet på E36'en til Joakim..? Subbet de både foran og bak på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 De subbet litt bak ved last bak, og bittelitt i innerskjermen ved fullt utslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 De subbet litt bak ved last bak, og bittelitt i innerskjermen ved fullt utslag Er det ET35? Hmm.. dette kunne jo sett meget gromt ut, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Det der er kopi av Breyton Vision ja. Originale Vision ble levert i 9x19 og 10x19. Ikke 8,5". Du ser det med en gang på at kopiene har de små hullene mellom bolthullene. Pluss at på originalen er det stemplet Breytonlogo mellom eikene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Horcas Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 De subbet litt bak ved last bak, og bittelitt i innerskjermen ved fullt utslag Er det ET35? Hmm.. dette kunne jo sett meget gromt ut, hehe.. For å si det sånn så fikk jeg ikke tommelen mellom baksjermen og dekket, Framme Subbet det med fullt ratt omslag Men meg litt Vals så trur jeg det skal gå bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 De subbet litt bak ved last bak, og bittelitt i innerskjermen ved fullt utslag Er det ET35? Hmm.. dette kunne jo sett meget gromt ut, hehe.. For å si det sånn så fikk jeg ikke tommelen mellom baksjermen og dekket, Framme Subbet det med fullt ratt omslag Men meg litt Vals så trur jeg det skal gå bra Hmm.. da spørs det vel om det vil gå foran med noe senk. Bak tror jeg det skulle gått greit, siden Jan Remi har valset bakskjermene. Hvis du ennå har de neste gang jeg skal til Senja, så kunne vi jo ha prøvd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 Ja som jeg skrev i annonsen trodde jeg det var kopifelger Men har bestemt meg for å beholde de fram til jeg finner noen felger som jeg MÅ ha visst jeg finner de, hehe Kjøpte nye senterkopper igår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå