Gå til innhold

Har vært på 4hjulskontroll, Caster litt utenfor.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg vært å hatt 4 hjulskontroll.

Har som sagt tidligere Eibach 30/25 fjærer med Bilstein sportsdempere, noen som tror dette blir noe problem?

Hvor mye kan man ha i differanse på hjulstillingen?

Skrevet

hmmm. må følge med her skjønner jeg. det kan da ikke være så vanskelig og få hjula til å peke riktige veien hvis det er så mye justeringsmuligheter på e39? skal begynne på det samme neste uke så er jo greit å få høre hva jeg må være obs på :wink:

Skrevet

Senker du mye får du det ikke innafor på alle vinkler med orginale justeringsmuligheter.

Har settet TUV godkjenning blir det godkjent. Får ikke gjort noe med vinkla om det ikke finnes mer justering.

Min ble ihvertfall godkjent med altfor negativ camber og jeg fikk forklaringa skrevet over her.

Skrevet
De sa på verkstedet at det ikke var sikkert at bilen ble godkjent, eller at den ble innenfor de målene den skulle ha.

Har som sagt tidligere Eibach 30/25 fjærer med Bilstein sportsdempere, noen som tror dette blir noe problem?

Hvor skal du?

Skrevet
De sa på verkstedet at det ikke var sikkert at bilen ble godkjent, eller at den ble innenfor de målene den skulle ha.

Hvor skal du?

Skal på Innvær Auto.

Skrevet

Hvor skal du?

Skal på Innvær Auto.

Ta heller å kom deg på et skikkelig verksted! Mao du må av Bømlo. Førde Auto, Stord Bilteknikk, Utbjoe Auto f.eks

Skrevet

Hvor skal du?

Skal på Innvær Auto.

Ta heller å kom deg på et skikkelig verksted! Mao du må av Bømlo. Førde Auto, Stord Bilteknikk, Utbjoe Auto f.eks

Regner egentlig at det skal gå greitt, Kjenner Lars Magne en del gjennom moren min og har bare hatt gode erfaringer med de, kommer som regel alltid til der ute.

Punkterte ett dekk i dag

(Ja ironisk ikke sant, har jo nylig sagt i en annen tråd at det er lenge siden sist)

Men uansett fikk hjulet av og levert det inn, de begynnte på det og jeg spurte om jeg skulle betale, sa da at jeg skulle vente sånn at han fikk sjekke om det var skikkelig gjort, tror det var en lærling eller noe som gjorde det (Dansk eller noe)

Men han skrudde nå dekket på bilen igjen også, selv om det var meninga at jeg skulle gjøre det :D

Skrevet

Ok, da har jeg vært å fått justert understellet, alt gikk greitt untatt Caster, det kunne visst ikke justeres, noen som vet om det har noe å si?

Her er måleskjema btw:

0iecmxb3m5tljapba885.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...