///Mysild Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 å ja, se der ja...fikk ikke opp det mitterste bildet i sta... hehe... nei, bare å få solgt den i deler! men bør nok ordnes greit hvis din far er oppretter! ser ikke ut som om vangen har merket noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 Fikk du skifta clutchen får du kjørte ut, eller har du den enda liggende? Den har jeg fortsatt liggende ja. I original pakning, kun åpnet. Ny koster vel 1200kr. Så en åsentier skulle vel ikke være for mye forlangt? å ja, se der ja...fikk ikke opp det mitterste bildet i sta... hehe... nei, bare å få solgt den i deler! Nemlig.. Hvis faren din er bilopretter så er det jo ikke meningsløst? Regner med du kommer billig unna da.. Har vel Jig tilgjengelig å han? Var biloppretter. Kranbilsjåfør nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 ok da blir det verre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Det var da leit, skulle beholdt E30'en i tillegg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 Ja, angrer litt på at jeg solgte men gjort er gjort. Kjører peuguot(?) partner så lenge, lol. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Fikk du skifta clutchen før du kjørte ut, eller har du den enda liggende? den enes død, den andres brød? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Hehe, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Neiiiiii, så synd... Kondolerer, denne bilen var på så pent behandlet også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 Sånn går det når eieren ikke har noe mellom øra er jeg redd. Selges i deler, så si ifra hvis noen spør etter deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Hørt noe fra politiet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Shit happends Heldigvis er ikke en 92 318i det største tapet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 Onkel har ikke vært i kontakt nei.. Er vel ikke det, men km stand gjør det litt større en vanligvis, også har jeg kostet på den en del nylig. Og bilen var i generelt GOD stand, førstebilen også så. Men gjort er gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet September 14, 2009 Forfatter Share Skrevet September 14, 2009 Bestefaren min og broren hans er naboer og bilen min står på vegen nedenfor dem. Og i natt hadde det vært noen på besøk, de hadde parkert ved siden av bilen med bagasjen oppe. Og drev å surra rundt bilen og glante noe innmari. Før de eventuelt fikk gjort noe, tok bestefar og broren hans å gikk ned og spurte om de leita etter noe. - Neida, ikke i det hele tatt. Også fikk de det bråtravelt og spant av gårde. Tok ingenting eller gjorde noe. Heldigvis har jeg tatt ut alt av verdi som ligger inne i bilen, så de hadde nok dratt tomhendt med mindre de var ute etter deler til en bmw. De kjørte forresten en burgunder rød Toyota Celica. Reg nr så de ikke.. Og siden det ikke er noe særlig interesse for bilen min som hel delebil. Har ikke ligget ute så lenge heller at det gjør noe, men har ikke all verdens tid. Så har bestemt meg for å bygge den opp igjen, samme hvor mye det koster eller hvor lang tid det tar. Kommer nok bilder etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet September 23, 2009 Forfatter Share Skrevet September 23, 2009 Begynte å merke ledninger og tok ut motoren i dag: Vangen(e) er langt ifra hele.. Verste siden: Den er altså bøyd helt inntil frontruta. Inne i motorrommet, foran og litt under støtdempertårnet er den også knekt/bøyd på begge sider ! : / Ting som må byttes/kjøpes/rettes.. Vangen, panser, frontrute, høyre framskjerm, høyre lokariskjerm, radiator, traversen, HELE forstillinga minus nav og endeledd, litt i bakstillinga, torpedoveggen har fått seg en real trøkk/knekk, bærebruer, tannstanga og litt div rundt den, bakskjermen på førerside (ser ikke på bilde), men det karosseri stykket som den sitter fast på må også rettes, midtre og fremre del av eksosanlegget er ødelagt/bøyd og krokete............. F*** Ble så furt at jeg dro hjem etter at jeg fant ut dette. Skal høre med han pappa jobbet som biloppretter hos før, og få han til å komme å se om det virkelig er noe poeng. Men det var mye mer skade enn det jeg trodde... : / Er redd det blir ny bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 Har jobbet med pappa siden torsdag. Og jobbet til i går med bilen, nå er den nesten like rett. 2mm på den verste siden som vi ikke fikk til i det hele tatt. Men har fått på forstillinga jeg tok av den hvite. Og lagt om til vinterdekk. Lakkert frontstykket. Motoren går igjen. Mere som jeg ikke har tatt med. Har flere bilder også, laster de opp senere. Rett bil igjen : ) "Ny" forstilling nærmest og gammel bak. Tok vare på støtdempertårna, demperne og fjærene så lenge. Det som mangler da: Lakkere en framskjerm. Bytte frontrute. Bytte/rette panseret. Lokari skjermer. Hele fronten. Nye spredere. Litt diverse i motorrommet. Trenger også bakre delen til eksosannlegget. Den er kjørbar og alt fungerer ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå