Gå til innhold

E36 318is Sedan, Solgt!

Share

Anbefalte innlegg

Perfekt senk foran, thumbs up for den.......littegrann i laveste laget bak i mine øyne, men så langt fra ille ut :)

Hehe, jeg skulle til å si perfekt senk bak, men kunne vært noe lavere foran :P

Luft hører hjemme i dekkene vettu, ikke i hjulbuene :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 381
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 5 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Har ikke skjedd så mye. Venter på lønn så jeg får bestilt framskjerm/front på bilen. Bytta olje, oljefilter, tennplugger, bremseklosser og bremsekloss-sensoren i går da, brukte vel en snau time på det, noe jeg synes ikke var så ille til å ikke ha gjort det før.

Haynes boka ftw!

Fin olje btw?

rupo1up9hdst0grqofrj.jpg

Kjørte inn klossa litt etterpå, helt til en litt hard høyresving hvor det begynte å riste noe helt jævlig i venstre framhjul, stoppa og sjekket boltene på nytt.. Var vel litt heldig at hjulet ikke datt av for å si det sånn, kunne dra de fleste boltene nesten to runder rundt : s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Bestilt litt deler ifra Schmiedmann nu.. For det meste bare utvendige deler.

Mørke baklykter, mørke sideblink, mørke tåkelykter(litt skeptisk til disse egentlig, men prøver), senkeskåler foran, høydejustering bak og holdere til tåkelyktene.. Neste lønning blir det ihvertfall M-tech front, om ikke mer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hva mener du? TUV på lyktene? Har ihvertfall på baklyktene, fulgte ikke med på spredere eller sideblink:p

Edit: Tror jeg kobla det nå.. Ja, de har ihvertfall ikke sagt noe før. Har ikke blitt stoppa med de nye lyktene på enda. Men jeg tror ikke det er noe problem :)

tyawghqulbue6pzls818.jpg

o8c3bakog4gdwsl1jrun.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...