Rabies Skrevet Mai 4, 2010 Share Skrevet Mai 4, 2010 Perfekt senk foran, thumbs up for den.......littegrann i laveste laget bak i mine øyne, men så langt fra ille ut Hehe, jeg skulle til å si perfekt senk bak, men kunne vært noe lavere foran Luft hører hjemme i dekkene vettu, ikke i hjulbuene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mai 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2010 Hvis veiene i området her jeg bor hadde tillatt det, så hadde jeg senka mer forran ja. Men dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 6, 2010 Share Skrevet Mai 6, 2010 Ah, herlig at du fikk vekk båtfølelsen, den liker vi ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2010 Diffen har begynte å ule : ( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2010 Bajs. Me want M-tech. Now! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juni 18, 2010 Share Skrevet Juni 18, 2010 Så veldig pen ut denne, liker fargen på bilen din godt. Hva slags felger er det du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juni 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2010 Takk hehe:) Men den er bare pen på avstand, er veldig slitt i lakken. Er noe FK Automotive felger, tror de er utgått for jeg finner de ikke på nettsiden dems lenger: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juni 18, 2010 Share Skrevet Juni 18, 2010 litt pleie så blir den nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2010 Har ikke skjedd så mye. Venter på lønn så jeg får bestilt framskjerm/front på bilen. Bytta olje, oljefilter, tennplugger, bremseklosser og bremsekloss-sensoren i går da, brukte vel en snau time på det, noe jeg synes ikke var så ille til å ikke ha gjort det før. Haynes boka ftw! Fin olje btw? Kjørte inn klossa litt etterpå, helt til en litt hard høyresving hvor det begynte å riste noe helt jævlig i venstre framhjul, stoppa og sjekket boltene på nytt.. Var vel litt heldig at hjulet ikke datt av for å si det sånn, kunne dra de fleste boltene nesten to runder rundt : s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 Bestilt litt deler ifra Schmiedmann nu.. For det meste bare utvendige deler. Mørke baklykter, mørke sideblink, mørke tåkelykter(litt skeptisk til disse egentlig, men prøver), senkeskåler foran, høydejustering bak og holdere til tåkelyktene.. Neste lønning blir det ihvertfall M-tech front, om ikke mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet August 16, 2010 Forfatter Share Skrevet August 16, 2010 Forresten: Noen andre som synes det er utrolig morsomt å bli stoppa av Statens Vegvesen/Politiet med godkjent senkesett, for så at dem skal bli sure fordi du faktisk har ting i orden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet August 24, 2010 Forfatter Share Skrevet August 24, 2010 Også sprederne som jeg er litt usikker på ennå, så jeg tør ikke legge ut bilde i dagslys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Sure for at du har ting i orden? det er jo helt villt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet August 25, 2010 Forfatter Share Skrevet August 25, 2010 Hva mener du? TUV på lyktene? Har ihvertfall på baklyktene, fulgte ikke med på spredere eller sideblink:p Edit: Tror jeg kobla det nå.. Ja, de har ihvertfall ikke sagt noe før. Har ikke blitt stoppa med de nye lyktene på enda. Men jeg tror ikke det er noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet September 17, 2010 Forfatter Share Skrevet September 17, 2010 Hentet meg et sett med framstoler ifra 318is gratis i stad Skal ringe rundt på mandag og høre hvor mye enkelte skal ha for å trekke de om. Har hørt det er rimelig sjuke priser ? :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå