Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg er singel og kan skru. :P
jeg skal ihvertfall IKKE anklage deg for og gå rundt grøten, men får håpbe du får noen til og fikse det for deg, dere jenter har det for lett altså, hadde jeg skrevet det samme tror jeg ikke engang noen hadde linka meg en DIY på det :)

Kan så si, ei veninne av meg smisket til seg hellakkering for 15 000,-

Skulle egentlig betale 25K, hva hun sa eller gjorde det vet ikke jeg, men jeg skal snakke med hun hvis jeg skal lakkere bilen min :D

BTW velkommen til forummet Crayzygirl.

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hmm.. er bimmers.no blitt dating side eller???:P

Mener hun bare spurte som det var noen som kunne hjelpe henne....

Kunne god ha hjulpet deg, men blir litt langt å kjøre fra mosjøen:P

Skrevet

Et lite tips; prøv sjøl, og når du e ferdig så e det ingenting som slår den følelsen du får av å ha klart deg sjøl og ikjke vært nødt til å være avhengig av andre. Følelsen av at du har prestert noe sjøl og det fungerer er herlig! ;)

Seff kan du jo ha med en kompis e.l. som kan hjelpe med det nødvendigste og holde deg med selskap. Men ikkje si at du ikkje kan før du faktisk har prøvd sjøl og feila,...

Skrevet
Et lite tips; prøv sjøl, og når du e ferdig så e det ingenting som slår den følelsen du får av å ha klart deg sjøl og ikjke vært nødt til å være avhengig av andre. Følelsen av at du har prestert noe sjøl og det fungerer er herlig! ;)

Seff kan du jo ha med en kompis e.l. som kan hjelpe med det nødvendigste og holde deg med selskap. Men ikkje si at du ikkje kan før du faktisk har prøvd sjøl og feila,...

HELT sant det der... Jeg kunne ingenting om bil før jeg begynte.. Og det er bare å hoppe i det. Greit å ha med assistent som er god å skru da, som kan se etter at du gjør ting rett til å begynne med. Du vil IKKE trekke av gjenger eller gjøre muttere runde når du holder på!

Jeg lærte ei jeg kjenner å skifte hjul her for noen dager siden. Hun skifta 1 hjul, så tok jeg de andre 3. Tidligere i dag fikk jeg en fortvilet telefon "Jeg har punktert.. Kan du komme ut og skifte hjul?".

"Nei det får du gjøre selv!" sa jeg..

-"Ja men jeg kan det ikke..."

og etter mye om og men så endte det med at jeg sa: "Du kan hvis du må, jeg kommer ikke ut og gjør det!"

Så fikk jeg en dritstolt telefon litt senere, da hadde hun faktisk gjort det selv uten noe som helst hjelp fra noen.

Det er ingenting som heter ikke kan, det er viljen det står på.

(Typisk rotete nattinnlegg.. *sove*)

Skrevet

+1 på å prøve sjølv :) Ikkje att eg kan mykje men klare meg som regel :) hopp i det, spør oss om du lure :)

Skrevet
Velkommen til Bimmers :)

det burde da være noen i omegn der du bor som kan hjelpe deg...?

Hva slags E36 er det du har? lag en tråd om bilen i showoff forumet med litt bilder så får du sikkert mye tips og hjelp der også :)

Lykke til med mekaniker jobben/søken :)

Hei og takk for det:)

Jeg har en vanlig 316 1991 model..Som er gjort litt med:)

Skal legge ut bilder ettervært jeg..Må bare komme meg litt inn i dette forumet..:)

Skrevet

Et forum med 98% gutter/menn, hva hadde du ventet?

Noen andre på forumet har snakket om noe med løping i Afrika, tror det treffer litt her og!

:lol:

Lykke til med bil og skruhjelp

Skrevet

+1! Har du litt verktøy, en plass og skru og bimmers.no er det veldig mye som går! Det du ikke kan lærer du.

Skrevet
Et forum med 98% gutter/menn, hva hadde du ventet?

Noen andre på forumet har snakket om noe med løping i Afrika, tror det treffer litt her og!

:lol:

Lykke til med bil og skruhjelp

Ja,,egentlig burde jeg ha skjønt det da :P

Skrevet
Jeg er singel og kan skru. :P
jeg skal ihvertfall IKKE anklage deg for og gå rundt grøten, men får håpbe du får noen til og fikse det for deg, dere jenter har det for lett altså, hadde jeg skrevet det samme tror jeg ikke engang noen hadde linka meg en DIY på det :)

Kan så si, ei veninne av meg smisket til seg hellakkering for 15 000,-

Skulle egentlig betale 25K, hva hun sa eller gjorde det vet ikke jeg, men jeg skal snakke med hun hvis jeg skal lakkere bilen min :D

BTW velkommen til forummet Crayzygirl.

Hehehehe..:P

Ja vi jenter kan det å smiske :twisted:

Skrevet

Og en av de tingene som gjør at jeg er sammen med min samboer er nettopp det at hun ikke er slik at hun smisker seg til ting, men heller vil klare seg på egenhånd og bli respektert deretter! 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...