Hansh Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Tror den mangler det som skal til for å henvende seg til de som ikke har vært ute for slikt selv, og burde kanskje inkludert personene i den andre bilen for å også få frem budskapet om at plutselig havner en motgående luring i din kjørebane. Å gi også ulykkens ofre et ansikt ville trolig i tillegg gjort filmen sterkere og mer virkningsfull. Ellers var det et bra vendepunkt i filmen der sjåføren er glad for at alt gikk bra helt til han ser i speilet, men litt mer øye for detaljer hadde som tidligere nevnt gjort selv, selv om de fleste ikke ser dette. Forresten har det kommet en ny "Si ifra"- film på kinoen nå det det selvfølgelig også er en som råkjører i en E36..
BMWentusiasten Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Folk flest skjønner nok tegninga uansett, samme hva som står på skilta.Syns forøvrig filmen ikke var noe særlig god, skjønner jo at det er en kjip situasjon, men når jeg ser den engelske/amerikanske filmen med masse forskjellige situasjoner får jeg et litt sterkere inntrykk. Denne altså: http://www.youtube.com/watch?v=YY4hICSiRa4 Retter min siste mening når jeg så det youtube-klippet der. way better.... edit: klipp nr 2 her synes jeg viser bra effekt av å ikke ha på seg beltet...
BreitBau Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Forresten har det kommet en ny "Si ifra"- film på kinoen nå det det selvfølgelig også er en som råkjører i en E36.. Føler meg ikke noe MER truffet fordi om jeg også kjører E36.. Det viser bare for fordomsfulle folk er.. Så hadde det aldri blitt det samme dersom man hadde brukt en opel vectra i reklamen heller.. De nytter seg tydeligvis best til "kiwi-reklamer" og slikt.
Luftwaffel Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Haha, den i Kiwi-reklamen er faktisk Astraen til kameraten min. Men jeg syntes filmen satte veldig spor, spesielt biten med barnegråten på slutten, men det kan jo seff komme av at jeg har barn selv. Uansett ser jeg faktisk budskapet med, følg med på veien, damene forran, ungene bak.
viplash Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Slike ting som dette ser jeg ofte i jobben min. Og det er aldri noe vi lærer oss 100% og takle. Hver situasjon er forskjellig. Og hører vi barn som hyler, så gjør det ting ekstra vanskelig for oss. Det værste er når det er barn involvert.
Hansh Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Haha, den i Kiwi-reklamen er faktisk Astraen til kameraten min. Men jeg syntes filmen satte veldig spor, spesielt biten med barnegråten på slutten, men det kan jo seff komme av at jeg har barn selv. Uansett ser jeg faktisk budskapet med, følg med på veien, damene forran, ungene bak. Jeg kjenner broren til han som bygde Astraen, men ser ikke bedre ut av den grunn! Flinke til å bygge er de da, begge to. Breitbau: Var uthengingen av BMW i media som var bakgrunnen for å skrive det om kinoreklamen. Begynner å bli ganske lei av det..
BreitBau Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Ja skjønte det.. Helt idiotisk.. Vi er vel ikke så forskjellige fra VAG og Ford fantaster?
Hansh Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Ja skjønte det..Helt idiotisk.. Vi er vel ikke så forskjellige fra VAG og Ford fantaster? Jo, det er vi! Vårt mer fornuftige valg vekker tydeligvis større misunnelse!
BMWentusiasten Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 De kunne jo brukt en hvilken som helst riskoker 200sx, men risikoen for å måtte bytte en 3-4 turboer under innspillingen var vel for stor
Dirty Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=YY4hICSiRa4 helvette denne satt seg i meg iallefall. glad jeg brukte belte når vi taka, og alt gikk bra. satan..
Lars89 Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Den norske filmen var bare dårlig, men de fra England/USA... Fikk klump i halsen jeg... Og det skal jævla mye til!
viplash Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Jeg syntes faktisk den norske filmen var bra jeg. Men de utenlandske dere andre viser til er faktisk bedre. Men den norske får frem budskapet, og får en til og tenke uansett. Hvertfall for min del, men det er kanskje annerledes når det er slike situasjoner jeg ser mer eller mindre hver eneste dag. De utenlandske er hakket råere, om man kan si det slik, men det har vel og med hva man tillater og vise i norge i forhold til utlandet. Uansett er budskapet i den norske og ganske klar. Følg med på veien, ulykker skjer ufattelig raskt. 1 sekund med uoppmerksomhet kan føre til fatale konsekvenser. Kanskje ikke for deg, men for andre rundt deg.
mAZE Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Får komme tilbake til budsjett jeg da som det ble nevnt i førsten her. Bytte ut en ny Audi med en gammel, samt bytte 325 med en 316/318. Hvorfor det? Er ikke slikt at disse koster all verden akkurat.
Mexos Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Jeg syns filmen var bra jeg. Så den på tv'n og den satte støtet i meg. La også merke til at det var to ulike biler, men er som tidligere nevnt bare vi som legger merke til sånt. Hadde de kjørt ut den første har det vært galt her inne også. da har de "ødelagt en fin bil"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå