MonicaM3 Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Enig med Viplash og Mexos.. Den får frem budskapet bra selv om det er brukt 4 biler
Mexos Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Tror vi som har vært innblandet i ulykker vet hvor fort gjort det er, og muligens tar til oss ting lettere. Selv om jeg kolliderte i 30 sonen ble jeg sjokkert over hvor store skader det ble. Bilen min ble faktisk rammeskjev og kondemnert. Tørr derfor ikke tenke på hvor store konsekvenser ulykker i større hastigheter kan få.
Tom K Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Litt OT men , fangeren din kommer ikke i morgen alikevel viplash
viplash Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Tom: Har snakket med han i dag. Tirsdag eller Onsdag
MonicaM3 Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Skvatt faktisk litt når jeg så det for så å le mye Godt å se deg gullet
MonicaM3 Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Ja.. Hyle ut på den måten der da sjarmør er du
viplash Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 hehe... hadde sjarmen jeg forsøker på bare funket så. men nok OT nå, tror vi får ta det en annen plass you know where to reach me
bad_ip Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Fikk ikke akkurat noe særlig inntrykk av den norske filmen. Du forstår at ulykker kan skje raskt og at du burde følge med i trafikken. Men blir fort glemt igjen. Men den andre filmen var det større omfang av. Du fikk se personskader. Ulykker med barn involvert osv.
MonicaM3 Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Fikk ikke akkurat noe særlig inntrykk av den norske filmen. Du forstår at ulykker kan skje raskt og at du burde følge med i trafikken. Men blir fort glemt igjen. Men den andre filmen var det større omfang av. Du fikk se personskader. Ulykker med barn involvert osv. Enig i det men det den norske viser er at han drar av- trur det gikk bra-ser bak og ser da Audi`n. Nesten alle andre filmer viser at det skjer noe fysisk med "hovedpersonen".
MonicaM3 Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 hehe... hadde sjarmen jeg forsøker på bare funket så. men nok OT nå, tror vi får ta det en annen plass you know where to reach me Du har pm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå