Gå til innhold

Solgt, kan slettes!


BimmerE46
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nei tror ikke jeg selger for 8000 uten teltet. som sagt har jo ikke så stort behov for det uten vogna. Hvorfor ikke bare ha et stort sommer telt som du bare hekter til vogna, og så er det bare å kose seg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får legge ut noen bilder til :

zus3lros5ax2g395c7ve.jpg

Takluke i vaskerommet også :D

3szpr31wdnuppwdbcvv0.jpg

god lagringsplass under komfyren også

ecb8t3jvr16fpalhq108.jpg

Den større sofagruppa, som også er dobbelseng

37xq2keqt9t42beowr6u.jpg

l1zt9mtombeu1a9n6wmc.jpg

983psvehaeezgkobudod.jpg

Prøver å finne noen flere bilder å legge ut i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si jeg hadde garantert kommet til å kjøpt vogna om jeg hadde riktig førerkortklasse (bil M/ henger over 3,5t) og hengerfeste. :)

Kjempevogner dette. Har solifer nå. Tror ikke jeg klarer meg 1 sommer uten. Kjempekos å dra på ferier med vogna på slep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke finne på å selge den fine gamle vogna til noen som herper den på Vinstra etc... :(

hehe, nei den bør jo ikke herpes den, er jo så strøken og så i orden. Så håper ikke de som kjøper den ødelegger den da :) Er jo verdt å ta vare på en sånn vogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si jeg hadde garantert kommet til å kjøpt vogna om jeg hadde riktig førerkortklasse (bil M/ henger over 3,5t) og hengerfeste. :)

Kjempevogner dette. Har solifer nå. Tror ikke jeg klarer meg 1 sommer uten. Kjempekos å dra på ferier med vogna på slep.

Det er bare å komme å handle det, er en akslet vogn og veier kun 790 kg. Så med vanlig personbil og den så er du langt under 3500 kg, og kjører fint med den på B førerkort :) vogna er ikke så stor at den må kjøres med BE, eller C1E. ¨

liten kosevogn bare :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...