BimmerE46 Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 Kan til og med følge med 2 stk campingstoler. Meget gode og fine stoler Da må det vel være en del som får lyst på denne nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 grom vogn:) har vogn selv. blir nok litt langt å hente fra vestlandet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 grom vogn:) har vogn selv. blir nok litt langt å hente fra vestlandet Det er jo bare fin kjøretur over hit da... Kan også møte deg et sted... vogna er grei den se... strøken og fin. Lukter litt 70-tallet i den, men det er jo selve kosen nesten,... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet April 30, 2009 Forfatter Share Skrevet April 30, 2009 husk nå folkens, sommeren nærmer seg med stormskritt... viktig å sikre seg denne fine vogna for sommeren... SÅ KJØR og KJØP Kan jo gi bud også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2009 høyeste budet til nå er 9000 kr så bare å by folkens, kan selge den billigere enn en det som står i annonsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 Hmmm, ingen flere som er intr i en fin campingvogn? Gi bud, den må bort da jeg skal bruke pengene på å fikse bimmer'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbjørn Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Jeg er intressert, hva er høyeste budet nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Jeg er også int. Hva er budet på nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Jeg er intressert, hva er høyeste budet nå? Høyeste budet nå er 10000, men det er jo altfor lite for en sånn kremvogn. Men jeg må selge den uansett bare budet blir noe høyere, for må fikse en del på bimmeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Jeg er også int. Hva er budet på nå? budet er på 10000. Så bare by noe dere andre også, så selger jeg den til det høyeste budet om ikke så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2009 Noen som har lyst på en fin vogn, som er klar til bruk? Bud mottas, og den selges nå til høyeste bud, budet nå er på 10000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 Fortsatt til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2009 Vogna må bort gi bud... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Mai 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå